Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe lett! Jeg skal til Tyrkia neste helg, og har et godt stykke arbeid før den tidfikk brev fra Haukeland at en ikke skal barbere seg 1 mnd før termin, så den skal jeg holde. Bare ta bikinilinjen
![]()
Hvorfor får de ikke lov til det?
Det blir større infeksjonsfare av å være nybarbert der nede.
Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen hellertviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.
Leste noe om det for litt siden hvor de ikke ville at man var barbert ved keisersnitt. Ved vaginal hadde det ikke noe å si stod det
Er sikkert litt forskjellig fra sykehus til sykehus? Men jeg tenker no at det er den som skal føde som skal føle seg vell med sin egen kropp![]()
Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen hellertviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.
Fikk også det fra Haukeland. Derfor jeg vurderer en brasiliansk når det er 3-4 uker igjen. Så har jeg hvertfall ikke en skog der nede
Jeg kommer til å barbere meg helt frem til fødsel. Urskog har jeg aldri hatt, da mitt stopper å vokse når det er 1 cm omtrent![]()