Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe lett! Jeg skal til Tyrkia neste helg, og har et godt stykke arbeid før den tid fikk brev fra Haukeland at en ikke skal barbere seg 1 mnd før termin, så den skal jeg holde. Bare ta bikinilinjen
Hvorfor får de ikke lov til det?
Det blir større infeksjonsfare av å være nybarbert der nede.
Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen heller tviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.
Leste noe om det for litt siden hvor de ikke ville at man var barbert ved keisersnitt. Ved vaginal hadde det ikke noe å si stod det
Er sikkert litt forskjellig fra sykehus til sykehus? Men jeg tenker no at det er den som skal føde som skal føle seg vell med sin egen kropp
Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen heller tviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.
Fikk også det fra Haukeland. Derfor jeg vurderer en brasiliansk når det er 3-4 uker igjen. Så har jeg hvertfall ikke en skog der nede
Jeg kommer til å barbere meg helt frem til fødsel. Urskog har jeg aldri hatt, da mitt stopper å vokse når det er 1 cm omtrent