Intimbarbering

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan går det jenter? Noen som fortsatt får det til?
Vurdere brasiliansk voksing der nede før fødselen. Noen som har gjort det før?

Det er ikke noe lett! Jeg skal til Tyrkia neste helg, og har et godt stykke arbeid før den tid :P fikk brev fra Haukeland at en ikke skal barbere seg 1 mnd før termin, så den skal jeg holde. Bare ta bikinilinjen :)

Ingen problemer med det :) har prøvd voksing, hadde jeg hatt det i nærheten skulle jeg ha hatt det hele tiden.. Litt vondt, men er verdt det :)

Det går fortsatt, men litt vanskelig ja :P jordmødre anbefaler å ikke barbere seg nedentil før fødsel pga infeksjon osv..

Det er ikke noe lett! Jeg skal til Tyrkia neste helg, og har et godt stykke arbeid før den tid :P fikk brev fra Haukeland at en ikke skal barbere seg 1 mnd før termin, så den skal jeg holde. Bare ta bikinilinjen :)

Hvorfor får de ikke lov til det?

Må få det til når jeg skal til spania ihvertfall, men har vært litt lat i det siste:p

Aldri prøv voksing, og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Jeg synes det er kranglete! Vanskelig å komme til med magen i veien. Har ikke lyst til å vokse meg høres helt forferdelig ut ;)

Har forresten ikke noe problem. Kan suge inn magen så den blir helt borte :p slipper jeg den ut ser jeg alt da og i og for seg! Godt med ikke så stor mage :D

• Liker
Reactions: H&H
Det blir større infeksjonsfare av å være nybarbert der nede.

Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen heller :p tviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.

Tenker dette må være valgfritt jeg. Sist gang anbefalte de ikke å kom inn med urskogen heller :p tviler på at man er ny barbert i det fødselen skal skje uansett.

Leste noe om det for litt siden hvor de ikke ville at man var barbert ved keisersnitt. Ved vaginal hadde det ikke noe å si stod det

Aldri tort å prøve voksing,og nå for tiden blir det barbering i blinde. Ikke særlig lett, og ikke særlig nøye resultat :p

Leste noe om det for litt siden hvor de ikke ville at man var barbert ved keisersnitt. Ved vaginal hadde det ikke noe å si stod det

Er sikkert litt forskjellig fra sykehus til sykehus? Men jeg tenker no at det er den som skal føde som skal føle seg vell med sin egen kropp ;)

Det går jo greit men litt kronglete er det da. Men er ikke så nøye nå, bare det ikke blir alt for langt da tar jeg det... men så er jeg så lat at jeg gidder ikke å ta leggene heller, men så er det ingen som ser det heller :P men jeg kommer til å gå over så nærme termin som mulig for jeg hater å ha hår der når jeg blør. Det blir så ekkelt da.

Er sikkert litt forskjellig fra sykehus til sykehus? Men jeg tenker no at det er den som skal føde som skal føle seg vell med sin egen kropp ;)

Var bare det jeg leste. Selv bryr jeg meg absolutt ingenting bare mini kommer seg ut. Har ikke fått noen spesiell info fra Fredrikstad, så tar det som det kommer og hva jeg føler for tenker jeg:p hehe

Det begynner å bli litt vannskelig nå :P kan ikke trekke inn magen lenger :P men hvis jeg har det ene beinet på en krakk så går det sånn delvis :P
Brasiliansk voks er siste utvei, for det har jeg tatt en gang, og det var j%vlig vondt :p

Jeg kommer til å barbere meg helt frem til fødsel. Urskog har jeg aldri hatt, da mitt stopper å vokse når det er 1 cm omtrent :p

Jeg kommer til å barbere meg helt frem til fødsel. Urskog har jeg aldri hatt, da mitt stopper å vokse når det er 1 cm omtrent :p

Slik er jeg under armene, nestem ikke hår i det hele tatt. Tror ALT flyttet nedover:p haha
Kunne vært verre da...

Back
Topp