Intimbarbering

Er det lik som barbermaskin for menn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja på en måte. Den ladyshaveren jeg har kan man bytte hodestykke på. Så det er alt fra barbermaskin i forskjellig lengder til epileringsmaskin. Så jeg barberer på det korteste down under og da blir det like glatt son når jeg bruker høvell - men forskjellen er at ueg slipper kløe, nupper og det holder seg glattere lengre :)

Jeh er ganske avhengig av å være barbert nedentil.

Så her gjøres det en gang i uka ;-)

Men legger å under armene glemmer jeg ofte :P haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det er utrolig vondt å vokse seg og helt klart en annen type smerte. Men jeg kniper tenna sammen og får det gjort. Syns det er deilig etterpå at det tar lang tid før det vokser ut, er glatt og selvfølgelig digg å slippe å kutte seg der nede.

Hvordan er det etter laserbehandlingen? Hvor mange behandlinger trengte du? Og er det helt borte nå? Har alltid hatt lyst til å investere i det.

Tror jeg betalte 1700 hver gang, tok 4 ganger. Og der er fremdeles noen små hår men lett å barbere bort. En femte gang for meg og alt vil være borte. :) Har bare tatt bikinilinjen da, ikke hele.. Veldig verdt det altså.

Tror jeg betalte 1700 hver gang, tok 4 ganger. Og der er fremdeles noen små hår men lett å barbere bort. En femte gang for meg og alt vil være borte. :) Har bare tatt bikinilinjen da, ikke hele.. Veldig verdt det altså.

Dei tar vel ikkje heile heller? Meinar å ha spørt om dette, og pga sensitive områder så gjer dei ikkje det. Skal ikkje seia for sikkert, da dette er ei stund tilbake.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dei tar vel ikkje heile heller? Meinar å ha spørt om dette, og pga sensitive områder så gjer dei ikkje det. Skal ikkje seia for sikkert, da dette er ei stund tilbake.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei innerst mot rumpe og kjønn tar de ikke..

Jeg bruker også en liten søt rosa sak som går på batteri. Den er helt genial og jeg slipper å se noe for å gjøre det skikkelig. Bruker vanlig høvel under armene og på beina (vokser som regel beina men mest om sommeren). Men den intimbarberingsmaskin er liten og lett og kommer til over alt der nede ;)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Ja, det er et must for meg :-p
Klarte å gjøre det helt frem til den dagen jeg fødte sist, så skal jammen få det til nå også :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Jeg bruker epilator... Jeg klarer ikke å bruke den delen som napper hårene - det er sinnsykt vondt bare på leggene.. Men den har et hode som klipper hårene ned til 2mm lengde. Har ganske følsom hud som ikke tåler barbering i intimområdet, så det er det jeg får til å gjøre på egenhånd. Tok en runde her om dagen, er tyngre da magen er mer i veien, men det går enda. Har vurdert voks, men er skeptisk siden det er vondt :P

Barberte meg seinest i dag. Jeg vet ikke hvor bra det blei, men dersom jeg ikke har vært særlig flink får gubben ta seg av den delen fra nå av. ;)

Jeg forsøker fortsatt, med en sløv høvel.
Det bli langt i fra perfekt, men jeg prøver idet minste :P

Det gidder jeg faktisk ikke lenger nå... Magen er i veien og jeg svimler om jeg blir varm og ser opp eller ned for mye.. Var sånn sist også... Sjipe greier men... Kan ikke handle uten å ha vogn/handlevogn å støtte meg på :eek:

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Back
Topp