Intimbarbering!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Bra det ikke er bare meg som lar det gro :p tenkte å ta en siste runde nå til helgen siden det nærmer seg bare en mnd igjen. Jeg har stor risiko for ks så da bør jeg ikke vøre nybarbert pga infeksjonsfaren.æ :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Det er mer pga bekkenet

skjønner. Mitt bekken er også helt fucket, må sitte for å få på bukse og sånn, men så lenge jeg sitter kan jeg merkelig nok vri kneet ut og foten opp, noe jeg trodde man ikke skulle kunne klare med bekkenløsning. Med strake knær derimot, eller hvis kneleddet ikke er lukket helt (legg intil lår) må bena være samlet. Rare greier.

skjønner. Mitt bekken er også helt fucket, må sitte for å få på bukse og sånn, men så lenge jeg sitter kan jeg merkelig nok vri kneet ut og foten opp, noe jeg trodde man ikke skulle kunne klare med bekkenløsning. Med strake knær derimot, eller hvis kneleddet ikke er lukket helt (legg intil lår) må bena være samlet. Rare greier.
Wow, det klarer vertfall ikke jeg :-)

Sliter selv med og snu meg i senga. og nå har det begynt og knekke skikkelig også. Så når jeg står opp er det ikke alltid jeg kan stå oppreist med en gang heller:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ska ke si ka eg klare med mi bekkenløsning :p

(legge den ene foten bak hode, men går som ei kråka) hihihihi og kan heller ikke te tider reisa meg.. merkelige greier ;)

Back
Topp