Intimbarbering!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Klarer dere det enda? Jeg kommer ikke til :-( nå er det så gale at jeg spurte sambo om hjelp bare til bikinilinjen(lysken) siden vi skal i badeland på lørdag. og han presterte å si at da måtte han ned i kjelleren og hente vinkelsliperen :-( uff, føler det er så sjenerende under fødsel med masse...pels.... Sist gang var jeg halvparten av meg nå og det gikk helt greit. Savner også å lakke tåneglene....

Har samme problemet.. Ikke noe kjekt, har spurt sambo her og men da fikk eg te svar at trur han skulle kjøpa et speil te meg...
Men tror nok eg får hjelp når det blir at for buskat der nede...

Jeg fikk beskjed om at det var fy etter uke 35. Det kan fort bli infeksjon hvis man har fått ett lite sår eller noe.

Det er ganske håpløst ja.
Fikk brev fra Haukeland om at de fraråder intimbarbering siste måned før termin, pga infeksjonsfare ved evt keisersnitt. Så.... Blir nok en aldri så liten skog...

Er både kronglete og slitsomt og gir innimellom stikkende smerter i magen. Og så skal det jo ikke gjøres når det nærmer seg termin. Så tror det bare får gro:p og så blir det høyt prioritert etter fødsel:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk brev fra Haukeland om at de fraråder intimbarbering siste måned før termin, pga infeksjonsfare ved evt keisersnitt. Så.... Blir nok en aldri så liten skog...

ja jeg fikk også beskjed om INGEN barbering minst en mnd før termin pga infeksjon både for andre og for meg..så har faktisk latt det være... Huff :p

ja jeg fikk også beskjed om INGEN barbering minst en mnd før termin pga infeksjon både for andre og for meg..så har faktisk latt det være... Huff :p

Jeg har gjort det i blinde, vet at om jeg spør om hjelp hjelper han meg.. :) så nå mot slutten tror jeg han skal få gjøre det, blir så sliten av det selv :)

Barberingen skjønner jeg, men hvorfor klarer man ikke å lakke tånegler? Jeg kan heller ikke bøye meg ned, men hvis jeg sitter kan jeg jo bøye foten opp over magen uansett?

Back
Topp