Intimbarbering

galas skrev:
...er jammen ikke lett for tida emoticon

sign! er det din første? Dette er nr to på meg, og jeg kan fortelle at det blir ikke nå lettere i ukene fremover heller :-P

Null problem. Har fortsatt god utsikt:p

Har ikke sjans i havet. 
Må prøve og finne et sted som vokser. Syns egentlig det skulle bli dekt for oss gravide, for det er ganske dyrt! :p

hehe så sant så sant....

Går ikke her heller... Men har hørt at man ikke skal gjøre det når man er gravid... Noen som vet? Føler meg jo ikke veldig delikat her:(

Hvis dere snakker om helbarbering så bør visst ikke gravide gjøre det, større fare for infeksjoner eller noe slikt mener jeg..

Jeg gjør det enda - men med livet som innsats...

Har en sånn intuision høvel (en sånn med såpe rundt barberbladet...) så jeg skjærer meg ikke på den, men har da klart å være litt rask en gang eller to da.

Jeg klør så innmari når det begynner å bli 1cm lengde ca., så jeg er jo nesten nødt...

Har lest at fra 1 mnd er ikke intimbarberin ønskelig, men jeg kommer nok til å fortsette så lenge jeg "får lov" =)

Skal høre med JM på kontroll om 2 uker =)

Hehe, vinkelsyn hadde vært knall!!

Ja ikke noe kjekk affære det no:)
Jeg tar et speil jeg og sjekker det endelige resultatet,hender seg jeg har glemt ei stripe med hår.
hehehe...

Klarer ikke å la det gro igjen der nede når jeg er vant med hårløs mus hihihii

~lille nr 2~ skrev:

galas skrev:
...er jammen ikke lett for tida emoticon

sign! er det din første? Dette er nr to på meg, og jeg kan fortelle at det blir ikke nå lettere i ukene fremover heller :-P

hehehe.. jeg raker bare over så ser ikke så særlig pen ut der nede for ser jo ingenting, samme i forrige sv.skap, og beina blir ikke lett å barbere de heller *grøss* så ser ut som en hårete vår for oss 

KirstenJ skrev:
Går ikke her heller... Men har hørt at man ikke skal gjøre det når man er gravid... Noen som vet? Føler meg jo ikke veldig delikat her:(

Det er bare den siste tiden og pga hvis må ta hastekeisersnitt. Pga bakteriene som ofte vokser under huden osv.. Vi hadde en tråd om dette tidligere, så jeg spurte venninna mi som er jm. Hun sa at jeg forsåvidt kunne gjøre som jeg ville så lenge jeg ville..

off.. sign.. 
Var jammen ikke lett! Har et opphøyd sete i badekaret, i hjørnet, så fant ut at hvis man satte seg der så gikk det an å se litt bedre :-P 

hehe.. det er jammen ikke enkelt.. husker min mann tilbudte seg sist:) skikkelig morsom affære;) hehehe.. kanskje det er det som skal til igjen.. 

seng, håndkle.. kjøre på;) hehe.. gutta er ofte flinkere til å barnbere også.. lissom omfintlig hud i ansiktet så de er så forsiktige atte.. vertfall han jeg har..:)

lilyofthevaley skrev:

seng, håndkle.. kjøre på;) hehe.. gutta er ofte flinkere til å barnbere også.. lissom omfintlig hud i ansiktet så de er så forsiktige atte.. vertfall han jeg har..:)

haha, har faktisk sagt det til min, at neste gang får han gjøre det! Helt greit mente han, hehehe :-) 

Hahahha, nei, det er ikke lett! Jeg gjør det, men jeg ser jo svært lite...hahaha!

Jeg har gitt opp å fjerne alt. Så nå stelles/trimmes en del, mens resten fjernes helt. Da står jeg foran speilet på badet å fjerner det. Så får det bare være som det blir. Mannen gjør det lett hvis jeg ber ham, men jeg er litt sta og vil klare meg mest mulig selv..... kremt... 
Jeg leste at man skulle la være de siste 2 ukene..... Vel vel... jeg tenker som så at de som skal neddi der å stirre under fødselen de har sett det meste :P   hehehehehehehe.....  Så her blir det nok trimming den siste tiden, så jeg føle meg stelt i det minste. Ikke totalt overgrodd :P

Back
Topp