Intimbarbering og graviditet

Snuppeluppe

Gift med forumet
Er det farlig å barbere seg nedentil når man er gravid?
Liker ikke å ha skog der nede liksom [:'(]
Pleier å ta bort alt, men bevare en stripe..

Hehe, hvordan gjøres det rent praktisk?? Vil ikke magen være i veien for å se noe som helst der nede [:D] ???

Magen kan nok bli litt i veien jah! Men du kan jo spørre noen om hjelp? Eller bruke speil..

Jeg liker ikke tanken på å se ut som Diana Ross der nede jeg heller.

Men husk at det er en grunn til at hårene er der. De beskytter skjeden osv mot ulumskheter. Også derfor man egentlig ikke skal vaske seg med såpe, fordi det fjerner viktige stoffer som skal være der. Og nå som vi er ekstra sårbare for soppinf. osv, så kan det være lurt å la være å barbere seg der under...

Trodde det var en ganske kjentsak?

ORIGINAL: Skorpio82

Jeg liker ikke tanken på å se ut som Diana Ross der nede jeg heller.

Men husk at det er en grunn til at hårene er der. De beskytter skjeden osv mot ulumskheter. Også derfor man egentlig ikke skal vaske seg med såpe, fordi det fjerner viktige stoffer som skal være der. Og nå som vi er ekstra sårbare for soppinf. osv, så kan det være lurt å la være å barbere seg der under...

Trodde det var en ganske kjentsak?

Helt sant. Derfor er jeg ikke helt glatt "hele tiden" men tar det i rykk og napp. Og da jeg var gravid, på slutten i hvert fall, så ble det nok med stussing... [8D]

ORIGINAL: :: Sinnataggen ::

Hehe... neida  bare å barbere ... men ikke like lett når magen er så stooooor...hehe....

ikke hørt at det er farlig[:D]
Barber i vei[;)]

Back
Topp