Intim spm

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Den siste uka har jeg hatt utflod (grønn/gul farge) ut av urinrøret. Noen som har hatt det samme pg veit hva det kan være?[8|] Gjør ikke vondt når jeg tisser eller noe.

Det første som slår meg er sopp i urinlederen. Men ville ha kontaktet lege.
God bedring / lykke til [:)]

dytter for deg.

håper det forsvinner like raskt som det kom.

clamidya?

Enten om det er UVI (noe man KAN ha uten smerter) eller en annen infeksjon, f.eks. klamydia, så bør du jo oppsøke lege. Det finnes medisiner mot sånt, heldigvis! [:)]

Kontakt lege, det skal ikke være sånn. [:)]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Har hatt samme partner i ca 5 år så noe sånne kjønnsykdommer tror jeg ikke at det er.[>:]

Jeg hadde hatt samme partner i over 3 år, men var klamydia likevel du.........

Jag hadde ikke noe før han og han har også sjekket seg for det meen null klamydia her i gården.[:)]
ORIGINAL: Bare Kari

Har hatt samme partner i ca 5 år så noe sånne kjønnsykdommer tror jeg ikke at det er.[>:]

Nei, det har han ikke vært. [;)]
ORIGINAL: Dalarama

Jag hadde ikke noe før han og han har også sjekket seg for det meen null klamydia her i gården.[:)]
ORIGINAL: Bare Kari

men kan aldri vite.. kanskje han har vært utro...

men ville kontakta legen.. lykke til[:)]

ORIGINAL: Dalarama

men kan aldri vite.. kanskje han har vært utro...

men ville kontakta legen.. lykke til[:)]

Au... Trenger ikke ha vært det da.. Klamydia kan ligge lenge å ulme før det slår ut..
Uansett ville jeg kontaktet lege.. Utflod ut av urinrøret har jeg ikke hørt om før, men har egentlig aldri sjekket hvor det kommer fra heller da ;)

MEN den skal ikke være grønn..

Lukter den???

uansett, om han eller du har vært utro, så skal INGENTING av det som skal ut av deg være grønnt på farge.

Dra til lege!

Og stol aldri blindt på et annet menneske!

Lukter ikke noe spes egentlig. Helt vanlig i lukt.[&:]

Ville uansett kontaktet lege å hørt... Trenger ikke være noe i det heletatt da [:)]

Utflod skal ikke være grønn.
Det kan være mange ting, så du må komme deg til en lege, for uansett hva det er trenger du behandling.

Back
Topp