Intervju i kommunesektoren

Det er det jeg er litt redd for da.. At selv om jeg strekker til i forhold til hva som kreves av meg som vernepleier, så er det et helt annet spørsmål om man er tilfredsstilt med egen innsats når man går hjem fra jobb.. *selv om man jobber og gjør alt man kan for å få hjulene til å gå rundt.

er det mulig for dere å ta jobben med seg hjem her, eller er det meste kontorarbeidet knyttet opp til arbeidsplassen?

hmmm, mange spørsmål, men kan jo bare bli klokere av å spørre! [:)]

ORIGINAL: Rainbow Dash

Det er det jeg er litt redd for da.. At selv om jeg strekker til i forhold til hva som kreves av meg som vernepleier, så er det et helt annet spørsmål om man er tilfredsstilt med egen innsats når man går hjem fra jobb.. *selv om man jobber og gjør alt man kan for å få hjulene til å gå rundt.

er det mulig for dere å ta jobben med seg hjem her, eller er det meste kontorarbeidet knyttet opp til arbeidsplassen?

hmmm, mange spørsmål, men kan jo bare bli klokere av å spørre! [:)]

Jeg har mulighet for å ta med meg noe hjem, og sitte med det hjemme. Heldigvis - med ei lita på 1 år og ingen barnehageplass [8D] Jeg skulle nok ønske at fordelingen var litt annerledes på min jobb, at ikke falt på meg. Men samtidig så får jeg jo den røde tråden i alt som skjer [:)] Men hver eneste dag så skjer det små episoder som gjør at jeg er så glad for at jeg har den jobben.
Som i går når en av guttene hos oss kom med en tegning av meg hvor det stod "helt sjef!"[:D] Henger fint på kontoret mitt [:D]
Angrer ikke på det som sagt, men skal sies at jeg har en gang blitt sykemeldt pga aaaltfor mye stress og press....[8|]

Det er jo en positiv ting at man kan ta med seg jobben hjem, slik at man iallefall har mulighet til å ta seg inn på kveldstid om man "henger etter". Da har man jo mulighet til å være med sin egen familie også! *Alenemamma her, med mye fritid på kveldstid*

Kjempebra at du trives. Og ja, er det ikke herlig med slike små glimt.. Det var jo en flott tegning du fikk! Litt av et komplemang!

Men det høres jo ut som om det kan ha vært tøft når du faktisk blir sykemeldt pga stress og press. Ikke bra for noen å oppleve det. Men håper at du har det bra nå da! [:)]

Det er jo en positiv ting at man kan ta med seg jobben hjem, slik at man iallefall har mulighet til å ta seg inn på kveldstid om man "henger etter". Da har man jo mulighet til å være med sin egen familie også! *Alenemamma her, med mye fritid på kveldstid*

Kjempebra at du trives. Og ja, er det ikke herlig med slike små glimt.. Det var jo en flott tegning du fikk! Litt av et komplemang!

Men det høres jo ut som om det kan ha vært tøft når du faktisk blir sykemeldt pga stress og press. Ikke bra for noen å oppleve det. Men håper at du har det bra nå da! [:)]

Jada, alt helt fint nå. Var mer i kombinasjon med littla som var 6 mnc, sov lite og alt som skjedde på jobb som gjorde at jeg ikke klarte å slappe av mens hun sov det lille hun gjorde. Men nå går det bedre - heldigvis [:)]
Jobben min har vært veldig ok til å legge tilrette for meg. Jeg begynte å jobbe når littla var 3 mnd, men har likevel fått gjort mye som jeg har funnet ut at har passet best for oss. Man har mye individuelt arbeid som gjør at det blir litt det samme hvor man gjør det. Hvertfall er det slik hos oss. Og hjemme får du mer ro. På jobb er det ørtenogførti ting som skjer rundt deg mens du jobber. Hvertfall slik hos oss [;)]

Du har jo vært utrolig flink og ikke minst tøff som beg. i jobb så kort tid etter fødsel. Men det er vel samtidig et tegn på at du er flink i det du gjør!

Det er supert at de legger tilrette for deg, og supert at det også er mulig med hjemmekontor.

Jeg håper at jeg er rett for stillingen, og håper også at jeg kan få samme gode erfaringer som du har [:D] Then i would consider myself lucky! [;)]

Du har jo vært utrolig flink og ikke minst tøff som beg. i jobb så kort tid etter fødsel. Men det er vel samtidig et tegn på at du er flink i det du gjør!

Det er supert at de legger tilrette for deg, og supert at det også er mulig med hjemmekontor.

Jeg håper at jeg er rett for stillingen, og håper også at jeg kan få samme gode erfaringer som du har [:D] Then i would consider myself lucky! [;)]

Grunnen til at jeg begynte så tidlig, var at jeg sa meg villig til å gjøre det når de ikke fikk noen til å gå i min stilling (ingen som "tvang" meg [;)]). Men av den grunn så hadde jeg jo plutselig arbeid som hadde ligget i 4 mnd som jeg måtte ta opp... Så starten ble litt skjev [8|][:)] Men men....

Jeg håper det går din vei [:)] Lykke til på intervjuet - går nok kjempebra!

Tror egentlig det beste du kan gjøre er å prøve å ikke stresse, men å ta det som det kommer, og svare best mulig der og da [:)] Kom gjerne med en oppdatering etterpå! [;)]

Takk for lykkeønskninger! Ja, håper virkelig at det går bra, oppdatering skal du få! Forhåpentligvis kan du komme med tips seinere også!! [:D]

Og TAKK TAKK TAKK for mange gode og utfyllende svar, jeg setter virkelig pris på det!

Have a nice evening videre da!

Back
Topp