Rainbow Dash
Glad i forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rainbow Dash
takker for svar, jinta85! [:D]
ja, såklart går det på hvor trygg en føler seg! :D
jeg var egentlig veldig avslappet frem til jeg fikk beskjed om at disse intervjuene i kommunesektoren var knallharde.. [&:]
fikk du jobben, og trives du i den?
ORIGINAL: jinta85
Hvis det er et sted hvor kap. 4a er i bruk ville jeg lest meg opp på det iallefall [:)]
jeg var egentlig veldig avslappet frem til jeg fikk beskjed om at disse intervjuene i kommunesektoren var knallharde.. [&:]
Jeg fikk jobben og trives i en slik type stilling. Mange ulike utfordringer. Får jobbet i miljøet, veilede personalet, ha pårørendekontakt, drevet med kontorarbeid, tenke ut lure løsninger, sette igang og evaluere tiltak.
Lykke til!
Jeg fikk jobben og trives i en slik type stilling. Mange ulike utfordringer. Får jobbet i miljøet, veilede personalet, ha pårørendekontakt, drevet med kontorarbeid, tenke ut lure løsninger, sette igang og evaluere tiltak.
Lykke til!
Du! kan jeg være så frekk å spørre hva du har utbetalt?
Snakka med personalkoordinator i kommunen, og da var lønn etter 4 års ans. på 360 000, men det var uten tillegg på kveld. jeg kommer muligens til å jobbe 2 kveldsvakter i uka.. aner du hva jeg ca kan forvente meg da (altså årslønn+tillegg.. hva blir det i mnd?) vil du ikke svare er det greit. å vil du, så gjør ikke det noe som helst heller! [8D]
ORIGINAL: LykkeligTrollmor
hehe... nei, vernepleier eller sykepleier stillinger er IKKE tøffe intervjuer.. faktisk ganske enkle...
Og tviler på at det er så mye forskjell fordi det er en fagutviklerstilling.. ;)
ORIGINAL: LykkeligTrollmor
hehe... nei, vernepleier eller sykepleier stillinger er IKKE tøffe intervjuer.. faktisk ganske enkle...
Og tviler på at det er så mye forskjell fordi det er en fagutviklerstilling.. ;)
hvordan synes dere jobben er?
går dere hjem med god samvittighet og føler dere at dere strekker over alt dere skulle ha gjort?