intervju hos et bemanningselskap...

me84

Elsker forumet
Har søkt på en jobb/registrert cv på et/gjennom et bemaningselskap ,lurer på hvordan det er har du vært på det?

Må forberede meg !

Jeg har jobbet gjennom et bemanningsbyrå tidligere...
Var når jeg var nyutdannet førskolelærer, da tok jeg kontakt med de for å få komme igang med noe jobbing. Jeg var bare innom for mer en samtale enn et intervju da....

Men om det er en spesifikk stilling du har søkt på så vet jeg ikke hvordan det fungerer...

ORIGINAL: msbusybee

men hvordan eller hva jeg skal si, fikk du komme å snakke med dem, for jeg har ringt å spurt om jeg kunne få komme inn til en samtale, litt om hvordan det fungerer, hvilke stillinger de mener jeg kanskje kan søke på osv. men det er ingen som sier at ja det kan du....
hmmm men kanskje jeg har spurt på feil måte, eller ja....
noen tips?!?!?!

Spør du meg nå?
Eh...for jeg husker faktisk ikke....tror hukommelsen min slutta å fungere når jeg ble mamma jeg [8|] ...det er ikke så mange år siden liksom...
Tror jeg ringte de altså, men jeg søkte ikke på stillinger da, var sånn at de ringte meg når de hadde jobbing til meg...så endte det med at de hadde en stilling jeg fikk komme på intervju til i en barnehage, og det endte med fast jobb i den barnehagen, og der er jeg fortsatt ansatt gitt [:D]

Back
Topp