internett inkl. husleie???

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
vi har tv og nett inkl. i leia, men vi har så dårlig nett at jeg vil bestille fra get selv.. er det normalt at ejg slutter å betale nett inkl. i leia da?

Kan du ikke bare oppgradere der du har nå og betale mellomlegget selv?

kunne egentlig tenkt meg å få en get box også får å få noen ekstra sportskanaler og spanske kanaler. men jeg må vel si ifra til dem oppe? om at vi ikke vil bruke internetten dems lenger og eventuelt kabeltv???

dytt

reidis skrev:
vi har tv og nett inkl. i leia, men vi har så dårlig nett at jeg vil bestille fra get selv.. er det normalt at ejg slutter å betale nett inkl. i leia da?

Tviler på at du får betale noe mindre selvom du ikke bruker internettet som de har.. Internett er vel som regel bare en bonus, og ikke en egen ¨del¨ av husleien. Men du burde selvfølgelig høre med de, man vet jo aldri!

Denlille skrev:

reidis skrev:

Tviler på at du får betale noe mindre selvom du ikke bruker internettet som de har.. Internett er vel som regel bare en bonus, og ikke en egen ¨del¨ av husleien. Men du burde selvfølgelig høre med de, man vet jo aldri!

samme for meg egentlig.. men jeg fikk velge selv om jeg ville betale 700 kr extra i husleie for kabel tv og internett..

Hvis du kunne velge, så burde du kunne si det opp i ettertid ja. 

reidis skrev:

Denlille skrev:

reidis skrev:

samme for meg egentlig.. men jeg fikk velge selv om jeg ville betale 700 kr extra i husleie for kabel tv og internett..

700kr ekstra i mnd pga kabeltv og internett?? da betaler vel dere hele greia, og mere til?? Syns det hørtes sykt mye ut.

700 kr for tv og internett høres ut som et ran!

Men til spørsmålet ditt: Om det er en avtale utenom selve husleien, så regner jeg med at du kan si det opp ja :)

reidis skrev:

Denlille skrev:

reidis skrev:

Da blir det jo en helt annen sak

åh er det mye? hahahah har ikke peiling på sånt ass..

Om det er mye? JAAA!
Her har vi get, men vi har jo borettslag avtale eller hva det heter. men regninga på boxen og internett s¨å betaler vi tilsammen 448 kr. og det koster ikke så veldig mye mer uten den avtalen.

Jeg betaler 330kr mnd for rikstv, får nett av huseier. Men der jeg bodde tidligere måtte vi betale nett utenom, kom på noen hundringser det og. Er kanskje billigere nå. Så du betaler MYE for det nå.

vi leiger ut leiligheten med det nettet vi har , hvis de vil velge noe annet så må de så klart betale det selv

Back
Topp