Intermesso

Picea

Elsker forumet
Sliten nå altså! Kjørt frem og tilbake til sverige nå på siste døgnet... og jeg er sånn.. vimsete i humøret og skeptisk.
Liggi og kjent på magen i badekaret, i senga, foran ovnen, i bilen, overalt! Er det noe der? Lever det?
Symptomer bare forsvinner som dugg for solen og jeg er så dritredd for gjentagelse av august.

En liten stemme sier at alt er i orden, mens en annen henger igjen og dømmer på basis av forrige gang...
Så jeg har begynt å bygge planer for om det skulle gå galt denne gangen også. Og de er:

1.slutte jobben
2.kjøpe kajakk
3.kjøpe hus
4.gå på ski 3 ganger i uka
5.ha masse sex
6.bli smoooth og lykkelig

Tja.. det var min lille bekymring... i morgen skal jeg i møte med jobben og DET gruer jeg meg litt til. Sukk.
Jeg blir så gal av å ikke vite ting....

Du skal se det går så bra at Picea. Du får ha lykke til med møte på jobben!

jeg er sikker på at alt er bra der inne. Du er i en mellomperiode nå. Mange mister mange av symptomene sine rundt denne tiden, og det er fremdeles noen uker til man kan kjenne liv der inne (gjelder i hvert fall de fleste)

Lykke til på møtet i morgen!![:)]

Jeg kjenner meg skikkelig igjen i det du sier. Legger også masse "planer" over hva jeg skal gjøre i tilfelle det går galt. Skal bli så umåtelig vakker og tynn og flott, i tillegg til at jeg skal ta motorsykkellappen og dra på cruise med dumme RCCL (de har 24-ukers grense) i hele sommer. Jeg skal drikke vin hver kveld og spise masse spekeskinke og muggost. Men tror nesten at man bare må vente å stole på at kroppen vet hva den gjør. Kjenner selv null symptomer om dagen. Det neste vi kjenner er at rekene begynner å sparke vettu. Da er det ingen tvil [:)][:)] Frem til da - plei magen, både morgen og kveld. [8D]

Edit: Glemte å si: gudd løkk på møte på jobben! Skal tenke på deg i morra [:)]

Klem til deg!!

Kan det være noe å kjøpe sånn som du kan lytte på hjertelyden hjemme? Så kan du høre at alt er som d skal når du blir bekymret.

Legger samme planer jeg og.... Trene masse,'bli tynn,'reise på ferie, jobbe mindre osv..

Takk jenter[:)]

Jeg lå i badekaret med ørene under vann og hørte mitt eget hjerte dunke, jeg holdt pusten til jeg holdt på å dø i et forsøk på å høre fosterets hjerte [8D] Har ikke lyst å ordne meg doppler før neste ul. Ville vært trist å få det i posten, hvis noe skulle gå galt.

@sjasmin
skulle du til ul i dag?

Jepp. Så om alt er bra da så blir d offentlig. Hvis ikke blir d slanking;-)

Får låne sånn hjertelyd greie av svigerinna mi.

Hva jobb greier skal du?

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

jeg er sikker på at alt er bra der inne. Du er i en mellomperiode nå. Mange mister mange av symptomene sine rundt denne tiden, og det er fremdeles noen uker til man kan kjenne liv der inne (gjelder i hvert fall de fleste)

Lykke til på møtet i morgen!![:)]

signerer muffmuff her...

klem

Ja når kan man egentlig kjenne liv? Her om dagen kjente jeg plutselig noe rart i magen der nede? Hadde ikke luft eller noen ting, men det kjentes ut som en liten sånn ballboble som snurra rundt seg selv? Har siden kjent det ett par ganger, men det er vel for tidlig? Men har ikke vært plaga med luft? Det er lissom sånn blurrrrooump! Men en slags myk og stille blurrroump! Som ei lita marihøne! Har da pressa på magen for å kjenne om det ligger noe luft innimellom, men nada..

Kanskje det er noe der?

Back
Topp