Interiørtråd

ImageUploadedByBV Forum1384632840.488383.jpg elsker de gamle teinene mine som står i trappeoppgangen! Brukt til å fange krabbe i før i tiden. Festa bare et par hjerter på, og voila!:)
ImageUploadedByBV Forum1384633026.546022.jpg gyngestolen ble såå fin med et par strøk "hvit antikk" og skinn oppi!:) *gjesterommet*
ImageUploadedByBV Forum1384633108.528361.jpg stua, peisen (kosligere med fyr, men er for varmt nå:P) wallstickers, gammel vinmonopolkasse til ved, korg med teppe, vin"dings" og stellekommoden på badet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

CIMG2149.JPG CIMG2150.JPG CIMG2155.JPG CIMG2154.JPG CIMG2153.JPG
Her er kjøkkenet våres;) Legg merke til skjønne glasset til veslegutt da, en stund til han kan bruke det men;):P

Onkelen til pappa er en gammel fisker, og har naust med gamle skatter i;) den kassen som står love på, som jeg har stående opp mot veggen, er en gammel sjeppekasse som fiskerene brukte før i tiden. Har behandla den for mit og beisa den i fargen drivved:) den andre kassen med glassvasen inni er en gammel Hansa øl-kasse, med orginaltrykk på "tilhører hansa". Kjempekult!:)

Leter etter slikt, men finner ingen vei. Ja de er knall fine:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjempe mye fint :D er veldig glad i interiør, liker det lyst med litt sort og sølv i detaljer.. meeeen, så har jeg ikke fått kjøpt så mye på en god stund, siden det alltid er en eller flere unge(r) som trenger noe :P haha.. så blir minimalt pengebruk på meg selv:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Så fint de har det! Ska ta nokre bilder her også, men må berre få rydda litt først... Hehe det kan ta si tid med den kosegutten min ;)

Vis vedlegget 40197 elsker de gamle teinene mine som står i trappeoppgangen! Brukt til å fange krabbe i før i tiden. Festa bare et par hjerter på, og voila!:)
Vis vedlegget 40198 gyngestolen ble såå fin med et par strøk "hvit antikk" og skinn oppi!:) *gjesterommet*
Vis vedlegget 40199 stua, peisen (kosligere med fyr, men er for varmt nå:P) wallstickers, gammel vinmonopolkasse til ved, korg med teppe, vin"dings" og stellekommoden på badet:)

Åå no fekk eg endå meir lyst på gyngestol! Det skal eg ha ein gang i framtida ;) men foreløpig har me ikkje plass :(

CIMG2233 (3).JPG
Hjerteskål.

CIMG2235 (2).JPG
Svart glossy stake m/diamanter.
CIMG2237 (2).JPG
Så fornøyd med den nye lenestolen,tidløs design!

Elsker denne råkule skålen jeg har fått av mannen!!:D

CIMG2621.JPG CIMG2623.JPG

Back
Topp