Sånn stil har vi, blandet med afrikanske masker og sånn
Maleriet kjøpte vi på Rhodos Nydelig olje maleri, har spikret ramme og stiftet på maleriet sjøl
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fin lampe, vi har den samme... Et kupp den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn stil har vi, blandet med afrikanske masker og sånn
Maleriet kjøpte vi på Rhodos Nydelig olje maleri, har spikret ramme og stiftet på maleriet sjøl
Vis vedlegget 40200 Vis vedlegget 40201 Vis vedlegget 40202 Vis vedlegget 40203 Vis vedlegget 40204
Her er kjøkkenet våres Legg merke til skjønne glasset til veslegutt da, en stund til han kan bruke det men
Skikkelig fint kjøkken liker så godt høyglans
Vis vedlegget 40200 Vis vedlegget 40201 Vis vedlegget 40202 Vis vedlegget 40203 Vis vedlegget 40204
Her er kjøkkenet våres Legg merke til skjønne glasset til veslegutt da, en stund til han kan bruke det men
Minner!! Hadde likt glass nå jeg var liten Fint kjøkken
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Leter etter slikt, men finner ingen vei. Ja de er knall fineOnkelen til pappa er en gammel fisker, og har naust med gamle skatter i den kassen som står love på, som jeg har stående opp mot veggen, er en gammel sjeppekasse som fiskerene brukte før i tiden. Har behandla den for mit og beisa den i fargen drivved den andre kassen med glassvasen inni er en gammel Hansa øl-kasse, med orginaltrykk på "tilhører hansa". Kjempekult!
Sent from my iPhone using BV Forum
Vis vedlegget 40197 elsker de gamle teinene mine som står i trappeoppgangen! Brukt til å fange krabbe i før i tiden. Festa bare et par hjerter på, og voila!
Vis vedlegget 40198 gyngestolen ble såå fin med et par strøk "hvit antikk" og skinn oppi! *gjesterommet*
Vis vedlegget 40199 stua, peisen (kosligere med fyr, men er for varmt nå) wallstickers, gammel vinmonopolkasse til ved, korg med teppe, vin"dings" og stellekommoden på badet
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja digger den! Ikke plass til den i stua dessverre, så den står på gjesterommetÅå no fekk eg endå meir lyst på gyngestol! Det skal eg ha ein gang i framtida men foreløpig har me ikkje plass