Interiørforvirret !! *link*

Blue Dome

Elsker forumet
Hei.
Vi har nettopp tatt over en feriebolig. Gammelt hus med mye sjel.. [:)]
Nå skal vi male og innrede soverom så vi kommer oss inn til påske.. og jeg lurer på hva jeg skal gjøre !! ?? Har laget 3 bildekollasjer i bloggen min, med 2 FØR bilder av soverommet ; og ønsker tilbakemeldinger.. Noen som vil hjlpe meg, og ta en titt ??

Bloggen min ;
http://kreativechattem.blogspot.com/2011/03/interirforvirret.html

På forhånd tusen takk, flinke jenter !!

Klem [:)]

Å så lekkert..... syns fargen på veggen var fiiin... jeg liker den romantiske og nostalgiske stilen. Lykke til

ORIGINAL: Snikesnuppa

ROMANTISK og shabby-stilen uten tvil [:D]

Lykke til med alt, det kommer til å bli sååå fint!!! Så heldig dere er!!!

Jeg likte veldig godt det første inspirasjonsbildet ditt også kan du jo kombinere det med noe romantisk eller mild maritim. (haha, kanskje ikke lurt å komme med enda mer forvirring[8D])

Syns det å kombinere stiler litt er utrolig lekkert i sånne hus, men pass på at det ikke blir alt for mye dill, for det kan jo fort være mange forskjellige typer som skal innom å låne seng her (?)[:)]
Hekla detaljer, som sengeteppe eller puter gjør seg veldig godt, men samtidig kan det være superstilig med en industrilampe.

ORIGINAL: *LillMi*

Jeg likte veldig godt det første inspirasjonsbildet ditt også kan du jo kombinere det med noe romantisk eller mild maritim. (haha, kanskje ikke lurt å komme med enda mer forvirring[8D])

Syns det å kombinere stiler litt er utrolig lekkert i sånne hus, men pass på at det ikke blir alt for mye dill, for det kan jo fort være mange forskjellige typer som skal innom å låne seng her (?)[:)]
Hekla detaljer, som sengeteppe eller puter gjør seg veldig godt, men samtidig kan det være superstilig med en industrilampe.

Den likte jeg ! Heller mer og mer mot alternativ A selv...
Blir spennende dette !!! [:)]

Hadde beholdt fargen på veggen, og valgt alternativ A [;)]

ORIGINAL: Fyrste metall

Ja, det ble det som ble valget vårt også !!
Takk for input jenter [:)]
- og god hælg !!

Håper vi får se resultatet![;)]

ORIGINAL: Blue Dome

ORIGINAL: Fyrste metall

Ja, det ble det som ble valget vårt også !!
Takk for input jenter [:)]
- og god hælg !!
Lykke til! Gleder meg til å se resultatet.

Back
Topp