Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk stilig bord. Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?Vis vedlegget 162889
Ganske fornøyd med stuekroken, ønsker meg en ny sofa i lin. Men denne får holde en stund til![]()
TakkFantastisk stilig bord. Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?
Slikt kaffeservise hadde mormor. Alltid likt dem og sett for meg at jeg skulle overta dem når mamma ikke ville ha dem lengre, men hun hadde plutselig gitt dem til bruktbutikkenEr så glad i de fine koppene som vi fant da vi ryddet huset etter bestemor til mannen falt fra. Flortynne og kjempevakre!
Ellers må jeg si at jeg er fornøyd med trappa vår! Bildet er tatt før vi fkkk ned julelysene da.![]()
Den var stilig :-DEr så glad i de fine koppene som vi fant da vi ryddet huset etter bestemor til mannen falt fra. Flortynne og kjempevakre!
Ellers må jeg si at jeg er fornøyd med trappa vår! Bildet er tatt før vi fkkk ned julelysene da.![]()
Neei, seriøst? :O åh, så kjipt! Har lett etter dem på finn for å se om vi skulle hatt flere, og da lå de på rundt 500kr kuverten. :O ble ikke noen flere på oss for å si det sånn. Galskap å gi dem vekk!Slikt kaffeservise hadde mormor. Alltid likt dem og sett for meg at jeg skulle overta dem når mamma ikke ville ha dem lengre, men hun hadde plutselig gitt dem til bruktbutikkenog der forsvant dem jo raskere enn svint!
![]()
Råfin trapp!Er så glad i de fine koppene som vi fant da vi ryddet huset etter bestemor til mannen falt fra. Flortynne og kjempevakre!
Den var nydelig!
Så koselig!![]()
Jeg elsker hylla mi, fant den i en bruktbutikk i høst og er det eneste jeg har som ikke er svart/hvitt.