interiørarkitektskole *nettstudier* i danmark

lille_pus

Gift med forumet
http://arkitektskolen.com/main/index.php?id=1

Hva tror dere ? Er jo ca 5500 kr billigere enn NKI sitt studie, og eg syns det så mer interresant ut også.

Har du tatt interiørkonsulent???

Jeg ville tatt et kurs der du ER på skolen.. Du får mye mer utbytte av å være i kontakt med lærere enn hjemmeskole!!! Jeg er nettopp ferdigutdannet interiørarkitekt, og hadde aldri kommet ut med så gode karakterer om jeg ikke hadde vært på skolen og fått nøye oppfølging :O) MIN mening!! Men stå på og maaaasse lykke til!!

ORIGINAL: susien

Jeg ville tatt et kurs der du ER på skolen.. Du får mye mer utbytte av å være i kontakt med lærere enn hjemmeskole!!! Jeg er nettopp ferdigutdannet interiørarkitekt, og hadde aldri kommet ut med så gode karakterer om jeg ikke hadde vært på skolen og fått nøye oppfølging :O) MIN mening!! Men stå på og maaaasse lykke til!!

hvilken skole har du gått da??

ORIGINAL: Kattepus

ORIGINAL: susien

hvilken skole har du gått da??

lurer jeg også på?[:)]

Back
Topp