Interiør:-)

"En fant fra hver bygd" liker mye trekasser og sånne typiske chabby chick, men også knæsje farger på enkelte møbler og 70 talls:)

Jeg liker en blanding av hypermoderne og gammelt, og jeg må ha litt innslag av farger rundt meg. Jeg skyr unna wallstickers, ordtak, ting og pynt med bokstaver, og sånne chanelbøker folk har til pynt på stuebordet, det får jeg helt åndenød av :p Det må være litt personlig, og ikke altfor gjennomført.

Som om jeg skulle skrevet det selv :) Veldig glad i retroinspirerte innslag.

Hva er det med de chanel bøkene?? Er det en bok eller pynt??

Jeg liker det meste bare det er gjennomført :) så må jeg ha litt farger... Shabby Chic likte jeg før, men nå er jeg leeeeeei
Det er bøker som skal ligge på bordet og vises frem. Ikke bare Chanel, finnes mange forskjellige. Tror det er et bloggfenomen, en måte å vise at man er opptatt av design på :P jeg synes det er skikkelig teit og jålete, men vi er alle forskjellig tydeligvis :)

Skandinavisk

Jeg liker min egen stil. :) en god blanding av nytt og gammelt, med litt morsomme innslag. Jeg er veldig glad i farger.

Liker mye forskjellig, skandinavisk, industriell med innslag av retro. Hjemme er det god blanding av ting vi liker, en del shabby chic, med innslag av fargerik retro og gamle ting.

Her er et salig virrvarr av nytt og gammelt, og jeg elsker det! Spisebord arvet etter bestemor fra 1920, mange bokhyller, bildevegg med enkle sorte rammer osv.
Hvite møbler og shabby-blonde-stil får jeg litt mark av, og skrift/bokstaver får du ikke inn her :-)

Jeg har ingen spesifikk stil, er litt hummer og kanari, uten mye ting og tang. Mannen har uendelig med ting og jeg blir stressa av all den driten som flyter på alt av hyller og bord :sour:

Jeg liker små blomster og minner, bøker og små fargeklatt her og der :)

Back
Topp