Interiør løsninger

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvordan har dere løst kabelproblemet ved tv'ene deres? :)
Eller andre smarte tips i forhold til interiør ;)

Har så lyst å få gjort noe med dette tv hjørnet mitt nå, men har så dårlig med penger og tv'n er for tung til at vi gidder å henge den opp. og har ikke råd til ny tv akkurat nå :(

1417418844555.jpg

Har så lyst å få gjort noe med dette tv hjørnet mitt nå, men har så dårlig med penger og tv'n er for tung til at vi gidder å henge den opp. og har ikke råd til ny tv akkurat nå :(

Vis vedlegget 91146
De er skjult i veggen:)

Vis vedlegget 91146
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nom investert i en ny tvbenk, som skjuler litt mer

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nom investert i en ny tvbenk, som skjuler litt mer

Skal fjerne litt nå, siden de store høytalerene ikke blir brukt lengre:) så får vi se hvor mye det blir igjen. planen er en hjørneløsning når vi får en tv som kan henge på veggen.

Her er også kablene bak benken og er veldig fornøyd med det :-) får helt dilla av ledninger alle steder

Skjønner ikke helt hvorfor de må ligge midt på gulvet sånn? Kan du ikke gjemme de bak?

Skjønner ikke helt hvorfor de må ligge midt på gulvet sånn? Kan du ikke gjemme de bak?

Har fått fikset litt nå da, men grunnen til de som var og kommer til å være på gulvet foran der er hdmi fra tv til pc når vi ser på film og mannen surfer samtidig.
Skal få ham til å fikse det over på linux boksen istedet da, så vi slipper de snubleledningene ;)

1417433593191.jpg

Deilig å bli kvitt de store høytalerene og forsterkeren :D

Også har jeg teipet sammen ledningene bak så godt det går så lenge :)

Går jo an å se om du får tak i et lukket tvbord, hvis du vil skjule ledningene. Kommer nok masse tilbud i januar :)

Back
Topp