interiør blader

lille miss

Glad i forumet
hvilke leser dere?

Vakre hjem, Elle, Bolig pluss, Lev landlig, isabella, drøm hem og tradgård,country living, countryhome, Mad og bolig, alt for damerne, lantliv  og mange flere jeg ikke kommer på...

ingen...

boligmagasinet dk, er supert.
Bolig 1-2-3
Bolig pluss
bo bedre dk

ORIGINAL: Anede

Vakre hjem, Elle, Bolig pluss, Lev landlig, isabella, drøm hem og tradgård,country living, countryhome, Mad og bolig, alt for damerne, lantliv  og mange flere jeg ikke kommer på...

alle de???

Sköna hem
Boligmagasinet (dansk utgave)
Bolig pluss
Alt i hemmet
Bolig 123
Bo bedre (dansk utgave)

ORIGINAL: Nøstemamsen

Ingen faktisk [:D][:D][:D]

jeg leser heller ikke noe blad[:)][:)]

Bolig Pluss er ett KJEMPE bra blad![:)][:)]

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: lille miss

hvilke leser dere?

Abonnerer på Bonytt - og drømmer meg bort i alle de fine bildene... Kjøper av og til BoBedre, og leser www.rom123.no på nett.

Jeg leser dette hos svigers. Ellers abbononerer ikke jeg på nye. Synes de er litt dyre jeg.

Bolig ++

boligpluss er det beaste blade jeg noen gang har kjøpt når det gjelder boligblad. Er litt variable synes jeg sånn at jeg blir litt skuffet innimellom men det går i glemmerboken så fort dem kommer med ett superblad

bolig pluss her og...

Abonerer på; Domino (US), Bonytt, Bolig +, Bobedre (bytter litt på, ikke alltid at jeg har råd til å holde alle, men Domino kommer jeg aldri til å kaste ut)
Leser: ALT, men liker best Hus ock Hem og Living etc (UK)

Men egentlig så leser jeg blogger[:D][:D][:D] Alt for mye[8D]

Abonnerer på Bonytt, Bolig pluss og Interiørmagasinet! Også kjøper jeg Bo bedre og Elle interiør, og div andre magasiner[:)]

Back
Topp