Interiør blad??

cathkal

Gift med forumet
Noen som har et interiør blad å annbefale meg så er innteresant å lese?

vakre hjem og interiør
drømhem & tradgård
bolig pluss
rom 123

kjøper stort sett bare vakre hjem & interiør... kjøpte meg rom 123 nå i januar mens jeg venta på vakre hjem... Det syns jeg var et skikkelig KJEDELIG blad!! [8D]

Bolig pluss, jeg bare elsker det bladet. Det har så mange bra inspirasjonssider og nyttige tips [:)]

bolig pluss og rom 123....elske de...har gamle ennaa saa eg lese om og om igjen!

Men er det slit att det er spesielle blas som bare har sånn landstil,fransk eller er det blandet med stiler inni bladene?
For jeg har liksom ikke det gammeldagse og hvite

Jeg foretrekker Elle Interiør og Rom123.

Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt meg en tur innom Narvesen og sett hva som falt i smak. Mange blader favoriserer en stilart og er ikke det din - så er jo det dumt[;)]

I bolig pluss har de hver gang en reportasje der de drar hjem til noe for å vise fram huset/ leiligheten og der er det masse forskjellige stiler (skulle nesten tro jeg var selger for bladet hi hi)

Har alle utgavene som har kommet av rom123, men syntes det begynner å bli kjedelig nå, så har sagt opp abonementet.
Blir nok til at jeg kjøper 1-2 i mnd ut ifra forsiden... Kan jo bla litt i det på butikken før jeg bestemmer meg [:)]

ORIGINAL: Lilleping

Bolig pluss, jeg bare elsker det bladet. Det har så mange bra inspirasjonssider og nyttige tips [:)]

Enig i denne[:D]

Lev landlig og bolig pluss[:)]

Back
Topp