Interesse for flere auksjoner??

Kiwi78

Elsker forumet
Lurer bare paa om det er interesse for flere auksjoner naa som jeg forst er i gang med aa trykke ut jeg.... Gutte og jente auksjoner har jeg jo hatt tidligere, men kan ogsaa lage f.eks bryllupsauksjon, sommer auksjon, juleauksjon, vinterauksjon, alfabetauksjon, halloween auksjon... osv osv osv
 
Noen som har lyst paa noe?????
 
ORIGINAL: Kiwi78

Lurer bare paa om det er interesse for flere auksjoner naa som jeg forst er i gang med aa trykke ut jeg.... Gutte og jente auksjoner har jeg jo hatt tidligere, men kan ogsaa lage f.eks bryllupsauksjon, sommer auksjon, juleauksjon, vinterauksjon, alfabetauksjon, halloween auksjon... osv osv osv

Noen som har lyst paa noe?????

Hva med sommer-auksjon? [;)]
evt - "gutte-sommer" og "jente-sommer" [:D]
 
Jeg har sendt deg pm, emilies mamma, ang bryllupsstæsj.
 
 
 
ja flere auksjoner... morro... gutte auksjon, og kansje venner auksjon=)hvor bor du? ettersom du må bruke aa tenkt jeg på, må du sende disse tingene langveis fra??? hadde kansje ikke noe med denne tråden å gjøre men=)
 
jaaaa jeg har lyst på masse... Men en jenteauksjon skulle jeg gjerne hatt. Med feks dåpsstæsj [:D]
 
ORIGINAL: lillemumma

hvor bor du? ettersom du må bruke aa tenkt jeg på, må du sende disse tingene langveis fra???

 
Jeg bor på andre sida av jorda, med engelsk tastatur på universitetet, derfor må jeg skrive med litt underlige bokstaver av og til!!! Men hjemme har jeg norks tastatur da, og det er litt lettere gitt!!
 
Da holder jeg på å trykke opp til en sommerauksjon! Den skal passe til både gutter og jenter vil jeg tro, for alle spiser vel både is og jordbær....!!!!
 
ja de fleste gjør nok d=)
morro=)
 
ORIGINAL: vimpane

Flere gutte aksjoner hadde også vært kjekt...[:D]

 
yes enig. å gi beskjed litt før. mange jeg har gått glipp av har sett de når de er blitt avsluttet.åå da er det jo for sent.
 
Back
Topp