Interessant besøk....

Escuro

Forumet er livet
Jeg synes folk burde mate fuglene oftere! Og helst hele året. Stakkars magre småkrek.

Fikk en kjøttmeis inn i stuen min i dag, men det var ikke så mye kjøtt på den akkurat [8|] Dugde knapt nok som forrett [X(]

dakkar fuglen da....

ORIGINAL: Escuro

Jeg synes folk burde mate fuglene oftere! Og helst hele året. Stakkars magre småkrek.

Fikk en kjøttmeis inn i stuen min i dag, men det var ikke så mye kjøtt på den akkurat [8|] Dugde knapt nok som forrett [X(]

Vakje der et kyllingbein til Milan engang?

daakar fuglen [&o]

ORIGINAL: sjukesøster

Vakje der et kyllingbein til Milan engang?

Naaah, det der var ikke delbart. Neste gang satser jeg på å lokke inn en kråke istedet [8D]

ORIGINAL: juneb

daakar fuglen [&o]

Er egentlig ikke synd på den, jeg hjalp den ut igjen. Men DET er jo ikke så underholdende... [8D]

ORIGINAL: juneb

daakar fuglen [&o]

Er egentlig ikke synd på den, jeg hjalp den ut igjen. Men DET er jo ikke så underholdende... [8D]

sniiillle escuro [:D]

Stakkars liten tippatipp!! :(

Eg var flink å mata fuglane i... ehm... sommar?:P Ikkje at det var poeng i, for dei hadde jo ete opp alle blåbæra mine.. Så dei var nok mette og gode heile gjengen :P
Og så har vi saga ned treet det tidligare var fugle brett på, men min kjære har lova å snekre sammen ein etter kvart:)

ORIGINAL: Trone

Dakkars liten.. Godt du tok ansvar :):)

Vi har ett stort fuglehus på utsiden som vi mater titt og ofte :)

Trenger ikke mate fuglehuset, Trone.[:D][:D] Men fint om fuglene kan få litt mat...

ORIGINAL: Skorpion77

Trenger ikke mate fuglehuset, Trone.[:D][:D] Men fint om fuglene kan få litt mat...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Haha må le av setningen t Trone[:D]

Vi mata ikke fuglan, men da har nåkka me at vi bor i blokk, og på vår forrige plass va det et salig liv av måkan om vinteren, når våre kjære naboa heiv ut mat på gårdsplassen... Jeje, bi vekt a måkan kl 4 om natta e ikke så skøy....[&o][>:]

ORIGINAL: Skorpion77

Back
Topp