Intense smerter ...

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Etter at jeg tisset på morgenen i dag fikk jeg intense smerter fra livmora. Det varte i ca 45 minutter... føltes som kraftige menssmerter som ikke gikk over. Jeg tenkte at det må være sånn det oppleves å miste.... jeg ble redd. Men så har det gått over igjen... noen som har opplevd liknende??? Jeg blør ingenting.
Legekontoret åpner ikke telefonen før kl:9. Men skal kontakte dem så fort jeg kan
 
Ingen erfaring, men håper det bare er noe ufarlig. Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Jeg blødde som en gris da jeg hadde det.. men mistet jo ikke, utrolig nok.
 
Jeg har hatt intense smerter når blæren blir tømt dersom den var veldig full. Men det har bare vart i et par minutter og ikke så lenge som hos deg.
Lykke til hos legen i dag!!!
Sender masse varme klemmer og håper alt er bra med den lille ❤
 
Jeg har hatt intense smerter når blæren blir tømt dersom den var veldig full. Men det har bare vart i et par minutter og ikke så lenge som hos deg.
Lykke til hos legen i dag!!!
Sender masse varme klemmer og håper alt er bra med den lille ❤
Sier du det? Hvorfor får man sånne smerter???
 
Smertene har gitt seg helt. Men redd for å tisse nå...
har fått hastetime hos gyn.kl 14:50
 
Sier du det? Hvorfor får man sånne smerter???
Har noe med trykk å gjøre.. Jeg plagdes med det pga cyster for noen år siden, måtte holde pusten på do fordi det var så vondt :hilarious:
 
Var på UL nå. De kunne ikke se noe galt. Svangerskapet er ikke utenfor livmor eller andre farer. Embryoet var 1,9 mm :p så det var ikke så godt å se noe sa gyn. Vi så derfor ikke noe hjerteaktivitet.
Men han ville ha meg tilbake på mandag. Håper det er synlig hjerteaktivitet da !!!
 
Var på UL nå. De kunne ikke se noe galt. Svangerskapet er ikke utenfor livmor eller andre farer. Embryoet var 1,9 mm :p så det var ikke så godt å se noe sa gyn. Vi så derfor ikke noe hjerteaktivitet.
Men han ville ha meg tilbake på mandag. Håper det er synlig hjerteaktivitet da !!!
Hvor langt er du på vei?
 
Var på UL nå. De kunne ikke se noe galt. Svangerskapet er ikke utenfor livmor eller andre farer. Embryoet var 1,9 mm :p så det var ikke så godt å se noe sa gyn. Vi så derfor ikke noe hjerteaktivitet.
Men han ville ha meg tilbake på mandag. Håper det er synlig hjerteaktivitet da !!!
Godt det ikke var svangerskap utenfor livmoren da! Krysser fingrene for hjerteslag på mandag:love2
 
Var på UL nå. De kunne ikke se noe galt. Svangerskapet er ikke utenfor livmor eller andre farer. Embryoet var 1,9 mm :p så det var ikke så godt å se noe sa gyn. Vi så derfor ikke noe hjerteaktivitet.
Men han ville ha meg tilbake på mandag. Håper det er synlig hjerteaktivitet da !!!
1,9mm? Hvor langt på vei skal du være egentlig?
 
Åja men da stemmer det nok greit.. min var 2-3mm 6+1 med hjerteslag
Sikkert fantastisk å se :) Legen virket ikke bekymret, sa i forkant at han trolig ikke ville se stort.
Krysser fingrene for at vi ser en bitteliten blinkende prikk neste gang.
 
Var på UL nå. De kunne ikke se noe galt. Svangerskapet er ikke utenfor livmor eller andre farer. Embryoet var 1,9 mm :p så det var ikke så godt å se noe sa gyn. Vi så derfor ikke noe hjerteaktivitet.
Men han ville ha meg tilbake på mandag. Håper det er synlig hjerteaktivitet da !!!
Så bra! :happy: Hjertet blinket på TUL når jeg var 5+5, så håper du får se det mandag:):Heartred
 
Back
Topp