Intense smerter i høyre side av magen!!

Mom2beMai

Forelsket i forumet
I natt våknet jeg av intense smerter i høyre side av magen litt nedenfor navlen. Smerten går fra magen og helt bak i ryggen, og den er så intense at jeg blir kvalm og uvell av det. Viss jeg snur meg rundt uten å nesten krype, så kommer smerten med en super intensitet, og det er noe av d vondeste jeg har opplevd (er ikke ofte man blir dårlig og kvalm av smerte).. Har roet seg litt nå, men føles som jeg har en stor kampstein i halve magen, som verker! Jeg var livredd i natt, og fortsatt ganske redd, selvfølgelig bor jeg på bygda, så legekontoret er stengt, og jordmor tok ikke tlf, så anntar at hun har juleferie også.. Hva bør jeg gjøre? Ringe sykehuset? Noen som har opplevd lignende?

Enig med Klaramor!

Er nok ingenting å bekymre seg over, men er bedre med en tlf for mye enn en for lite ;)

Fikk time hos legevakta.. De tok blodtrykk, urinprøve og blodprøve. Nå som smerten er jevn, så er d bedre enn d var i natt. Jeg har fått antibiotika for urinveisinfeksjon, så muligens nyren som har spilt meg ett helt for jævlig puss i natt. Barnet ligger mer midt i, så dette hadde nok heldigvis ingrmting med barnet å gjøre.. Men smertene er fremdeles helt for j.....

Fikk time hos legevakta.. De tok blodtrykk, urinprøve og blodprøve. Nå som smerten er jevn, så er d bedre enn d var i natt. Jeg har fått antibiotika for urinveisinfeksjon, så muligens nyren som har spilt meg ett helt for jævlig puss i natt. Barnet ligger mer midt i, så dette hadde nok heldigvis ingrmting med barnet å gjøre.. Men smertene er fremdeles helt for j.....
Høres jo ikke noe særlig ålright ut altså! God bedring til deg! Nå vet du ihvertfall at det ikke en noe galt med lille i magen :) hvem skulle trodd at uvi skulle gjøre så vondt da!!!?? Huff! Ta vare på deg selv!

Høres jo ikke noe særlig ålright ut altså! God bedring til deg! Nå vet du ihvertfall at det ikke en noe galt med lille i magen :) hvem skulle trodd at uvi skulle gjøre så vondt da!!!?? Huff! Ta vare på deg selv!
Har hatt uvi mange ganger før, og nyrebekkenbetennelse... Men denne gangen var annerledes... Legen sa at ting flytter på seg for at barnet skal få plass, derfor kan ting føles annerledes... Er lettet over at det ikke var den lille... Men jeg greier ikke en slik natt til....

Godt at du fikk deg en legesjekk!
Det hørtes ikke noe godt ut, så håper antibiotikaen hjelper fort! :-)

Uff, god bedring. Selv om det ikke er godt med uvi så var det godt å høre at det "bare" var det som forårsaket smerten.

Back
Topp