Intense magesmerter

mmicha2

Glad i forumet
En ting jeg synes er veldig merkelig. Det sies etter hva jeg har hørt og lest at sterke magesmerter ikke lover godt når en er gravid. Jeg har to jenter fra før. Med nr 1 hadde jeg en eller to episoder med helt sinnsyke magesmerter i løpet av graviditeten. Med nr 2, hadde jeg maaange slike episoder. Og neimen så skjer det denne gangen også. I dag (blir vel i går når jeg ser på klokken) kom noen helt vanvittige magesmerter igjen. Blir helt lammet av de for det er så vanvittig smertefullt. Føles ut som magen strammer seg i ny og ne men har en konstant smerte som varer i flere timer. Denne gangen kastet jeg masse opp også, noe jeg ikke har gjort de andre svangerskapene. Jeg er bare 4+5! Urk, så regner med jeg kommer til å slite med deg gjennom dette svangerskapet også. Noen som har hørt om lignende "fenomen" under graviditet?

Slite med dette*

Slite med det* gosh, grusomt så vanskelig det skulle være å skrive den setningen riktig da

Siden du hadde de smertene de forrige svangerskapene også, så er det vel bare positivt at du har det denne gangen også! :) Her er det heller mer at jeg har bekkenløsning allerede! Og jeg er bare 4 uker i dag... bøyer jeg meg for fort eller sitter feil eller beveger meg for mye, får jeg såå vondt i hoftene og korsryggen. Føltes litt som det låser seg der.

Huff da :/ kjedelig at du sliter med det allerede! :/

Hei

Jeg fikk en frisk og fin gutt i 2012 og da jeg var gravid med han hadde jeg sinnsykt kraftige smerter som kom i tak ca tre ganger i døgnet mellom uke 4 og 7. Var så vondt at jeg begynte å gråte, men alt gikk veldig bra med svangerskapet fordet:) er spent på om jeg får noen slike smerter denne gangen og. Er nok livmoren som strekker på seg. Håper smertene gir seg hos deg:)

Back
Topp