intens kurs for å få lappen?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Er det noen her som har tatt sånn kurs ?over 1-2 uker? Må man kunne kjøre bra da?

Intensivkurs.

Kjenner flere som har tatt det uten å kunne kjøre fra før. Det er jo ikke noe krav det, man lærer alt man skal de ukene 

På den jeg har tenkt å kjøre opp hos er det et krav at man kan det grunnleggende innen kjøring og har bestått teorieksamen.

Amourica skrev:
På den jeg har tenkt å kjøre opp hos er det et krav at man kan det grunnleggende innen kjøring og har bestått teorieksamen.

hvor er det da?

Da jeg tok det for to år siden i brønnøysund måte man kunne det grunnlegende,sier seg egentlig selv man lærer ikke å kjøre bil og alt som følger med på 5,6 dager.Man må også ha bestått teoriprøven minimum 6 uker før oppkjøring.

Turbotrolla skrev:
Da jeg tok det for to år siden i brønnøysund måte man kunne det grunnlegende,sier seg egentlig selv man lærer ikke å kjøre bil og alt som følger med på 5,6 dager.Man må også ha bestått teoriprøven minimum 6 uker før oppkjøring.

ja var der jeg tenkte.. for å si det sånn da så hadde jeg bare langkjøring igjen for 3 år siden, men fikk plutselig angst da min mormor døde.. så har ikke kjørt mye etter det og ble aldri ferdig med lappen.. Teoriprøven må jeg ta på nytt nå i sommer tenkte jeg..

Så jeg kan jo kjøre... kan kjøre på vanlige veier og rundkjøringer, kan noe parkering.. kan jo gire... men det jeg føler jeg ikke mestrer enda er mye kryss og bykjøring... sååå tror du jeg er klar for et slikt kurs da?

Jeg leste mye om det da jeg skulle ta lappen. Det er vel bare 1 eller 2 steder i landet som har det? Ett i midt-Norge og ett på vestlandet? Var iallefall sånn. Strykprosenten var høy og det samme med prisen... 

Samboeren min tok det i trondheim for 8 år siden! :) Han syns det var genialt..
Øvekjørte myye på forhånd da! :) 

Back
Topp