Intens kløe

ORIGINAL: Deez

ORIGINAL: majon

ORIGINAL: majon

Da har jeg ringt føden. De sa det var lite de kunne gjøre siden jeg har prøvd alt. Men jeg skulle komme inn på mandag til den vurdering der de skulle skjekke om jeg var noe modnet. Om jeg ikke var det var d lite sannsynlig at de setter i gang fødselen. [:(]
se dær ett lite støkke på vei:) får håpe du e modna da:D messansynlig så e du nåkk litt modna:) mandag e bedre en ingenting eller å gå å vente å vente å tapes for krefter å ingen søvn. da e du jo helt utslitt når det kommer til fødsel[&:]

Ja, d va d legen sa. At d va ikke noe han kunne gjøre, men om d fortsatte sånn her ville æ jo ikke ha kjans til å klare å føde. Så vi krysser fingrene å håper på at jeg er modnet!! Da var det bare å vente. Guuud det virker lenge til mandag. Men du har rett, det er bedre enn å ikke vite når det vil skje noe.
ja når man sitt sånn å det klør å man plages så virkel alt som en evighet. men en trøst e jo at dæm tar dæ på alvor å du faktisk kansje har lillegutt her i løpet av uka kansje på tirsdag vist du blir satt ignag på mandag:) så du får bare krysse alt du har å gjøre alt færdig nu i hælga til lillegutt å pakke bægen hlt færdig å prøv ( e ikke så lætt) å kose dæ så langt du klare:) så du ikke blir helt utslitt til mandag:)

Æ e jo helt utslitt nu.. ! [link=http://forum.babyverden.no/javascript:void%28addSmiley%28%27body1%27,%20%27http://forum.babyverden.no/image/s7.gif%27%29%29][:(][/link] Hoff. Æ blir gal. Æ håper virkeli dem tar meg seriøst når æ kommer. E så lite flink å snakke for meg. Om dem ikke gjør d så håper æ at æ bynne å grine å knekker sammen. Æ e helt desperat nu.
bare å præss fram nån tårer e ikke så vanskelig når man itilleg har litt sånn nervøs å utslitt å hormonell:) bare å fortell å forklar sånn som du har skreve her:) vest ikke du klare det så kan du skrive ett brev nu ikveld å gje dæm som dæm kan læse å bare si det va lættere å forklare mæ å mine følelsa på papir. å si atdu skal jo ha krefter til få han ut å etterpå. for e rimelig tøft etterpå:) e liksom da alt starte:) men guud så deilig:) å det burde dæm nu forstå. å vest du ikke såver så mye så vil jo det vises at du e rimelig slitn åsså. trur nåkk det kommer til å gå bra å at du faktisk blir satt i gang på mandag:)  nu skulle du egentlig bare hadt nåkka å såve på:)

skal prøve å sope til meg så mye søvn som muli.. 

vil bare si at jeg føler med deg! hadde det slikt i 3 uker før fødselen, og nesten 2 uker etter.
INGENTING hjalp. klødde meg til blods og sov ikke om natten!
men som andre skriver, bør du kanskje ta en tur til legen, for en blodprøve for å sjekke leververdiene!

ellers så håper jeg fødselen starter snart, så du slipper å gå så lenge med kløen![:)]

ellers så kan jeg jo si at jeg ble henvist til føden av legen min, for å sette i gang fødselen. men det ville de ikke. sendte meg hjem med sobril for at jeg skulle få sove[&:]

ORIGINAL: renate m

vil bare si at jeg føler med deg! hadde det slikt i 3 uker før fødselen, og nesten 2 uker etter.
INGENTING hjalp. klødde meg til blods og sov ikke om natten!
men som andre skriver, bør du kanskje ta en tur til legen, for en blodprøve for å sjekke leververdiene!

ellers så håper jeg fødselen starter snart, så du slipper å gå så lenge med kløen![:)]

ellers så kan jeg jo si at jeg ble henvist til føden av legen min, for å sette i gang fødselen. men det ville de ikke. sendte meg hjem med sobril for at jeg skulle få sove[&:]

Tusen takk for medfølelsen! Sobril er da bare beroligende? Men jeg har skjekket lever prøvene.. Ingen ting galt der. Snakket med føden i sta, og de sier de skal skjekke om jeg er noe modnet til mandag. Om det er tilfelle skal jeg settes i gang. Om ikke så skal det litt mere til.

Back
Topp