INTENS kløe på magen!!!!

Nursie86

Forelsket i forumet
Flere med dette problemet? Holder på å bli psykotisk til tider. Blir gaaal. Har vært å testet galle og leverpr hos legen. Disse var fine.

Har nok bare fått vanlig svangerskapskløe.

Tips anyone????? Alt mottas med STORT takk!

Klør meg til blods. Blir det ingen strekkmerker på meg, så vil jeg nok få noen andre heftige arr ettervert allikevel!!!!!

image.jpg
Anbefaler denne, da jeg selv er plaget med kløende hud. Den lindrer, og er fuktighetsgivende:)

Uff så ubehagelig!!!

Jeg hadde helvettesild på låret da jeg var liten og det kødde jævelig! Da var vi på apoteket og kjøpte en krem som her Hvitvask eller slik. Den er kald og Stivner så lindrer en del :-)

Uff så ubehagelig!!!

Jeg hadde helvettesild på låret da jeg var liten og det kødde jævelig! Da var vi på apoteket og kjøpte en krem som her Hvitvask eller slik. Den er kald og Stivner så lindrer en del :)

Tuusen takk for tips. Kan man bruke hvitvask når man er gravid?

Jeg bruker feit bodylotion og en enda feitere olje på magen, det hjelper her! Men nå tror jeg ikke at jeg klør i nærheten av så mye som deg:/ men er verdt å prøve!

Cytelium spray, funker som fjell på både vannkopper og superteite mygg og klegg stikk :p

Prøvde også å spraye på leggene mine, siden jeg klødde som besatt en periode. Slutta å klø iallfall! :D

Hadde det slik med førstemann og andremann. Klødde så sykt mye på magen. Har ikke startet denne gang enda..

Jeg sliter med dette jeg også. Ikke bare på magen, men over HELE kroppen. I går var jeg så desperat at jeg klødde hele kroppen min med en stålbørste. Smører meg med propolis og aloe vera gelly. Det hjelper en del.

Klør ikke på magen, men klør som F på den ene puppen!!! Smørte med mild kortisonkrem her om dagen...

Trodde kortison var fyfy under graviditeten, eller har jeg misforstått?
Wææ, det vet jeg ikke.. Jeg har atopisk hud, så har kun brukt det i minimale mengder dersom det virkelig har vært nødvendig liksom.. Jeg orka ikke å gå på jobb med kløende pupp :( hvorfan forklarer man det for førsteklassinger?? :p

Wææ, det vet jeg ikke.. Jeg har atopisk hud, så har kun brukt det i minimale mengder dersom det virkelig har vært nødvendig liksom.. Jeg orka ikke å gå på jobb med kløende pupp :( hvorfan forklarer man det for førsteklassinger?? :p
Huff, ikke det letteste å forklare nei! :p Det kan jo godt hende det er forskjell på kremer, søk opp preparatnavnet på nett så finner du pakningsvedlegget. Der står det angående graviditet. Er vel sikkert store mengder som er skadelig, så det har nok gått bra! Har du atopisk eksem burde legen kunne hjelpe deg å finne et preparat du kan bruke. Om du ikke kan fortsette med det du har, mener jeg. :)

Huff, ikke det letteste å forklare nei! :p Det kan jo godt hende det er forskjell på kremer, søk opp preparatnavnet på nett så finner du pakningsvedlegget. Der står det angående graviditet. Er vel sikkert store mengder som er skadelig, så det har nok gått bra! Har du atopisk eksem burde legen kunne hjelpe deg å finne et preparat du kan bruke. Om du ikke kan fortsette med det du har, mener jeg. :)
Skal høre med han neste gang jeg er hos han! Er jo så vant til å bruke det ellers, at jeg har ikke ofra det en tanke!! Takk for bevisstheten ;)

Skal høre med han neste gang jeg er hos han! Er jo så vant til å bruke det ellers, at jeg har ikke ofra det en tanke!! Takk for bevisstheten ;)
Var så nysgjerrig at jeg googlet litt, og virker som milde kortisonkremer er greit, så lenge tilstanden er "alvorlig" nok, altså at annen behandling ikke funker. Så det har nok gått helt fint, var ikke meningen å evt bekymre deg. Men sikkert lurt å høre med legen ja, han kan nok sakene sine :)

Var så nysgjerrig at jeg googlet litt, og virker som milde kortisonkremer er greit, så lenge tilstanden er "alvorlig" nok, altså at annen behandling ikke funker. Så det har nok gått helt fint, var ikke meningen å evt bekymre deg. Men sikkert lurt å høre med legen ja, han kan nok sakene sine :)
Bekymrer meg mindre dette svangerskapet, i forhold til medisiner egentlig. Har en nesespray jeg MÅ ta, som egentlig ikke gis til gravide. Så da tenker jeg jo litt at måtehold er greit.. Og at det stort sett går fint! Må jo smøre lillemor uansett, pappaen takler ikke krem, så :p

Back
Topp