Intens hodepine

Maibaby

Flørter med forumet
Hei, dere :) Jeg er 16+4 nå. Den siste måneden har hodepinen kommet. Jeg kan våkne midt på natten med vondt i hodet og våkner etter 8 timers søvn med intens hodepine. Mer søvn hjelper ikke, drikker mye vann etc. Vil ikke proppene i meg for mye paracet heller, pluss at det hjelper ikke stort uansett. Vet noen årsaken til dette, og fått hodepinen bort. Er hver eneste dag :anyone

Har du vert hos legen? Sikkert lurt å ta en telefon i tilfelle. For det kan vere et tegn på svangerskapsforgiftning.

Jeg sliter med migrene, da oppleves det sånn. Jeg ville vurdert en time til lege. Hun ville utelukke svangerskapsforgiftning med meg selv om jeg har migrene. Håper du får en fin dag idag!

Jeg har hatt det i en måned nå har vært hos legen to ganger og de finner ikke noe galt heldigvis!:-) Legen sa at det er noen som får veldig hodeplager(svangerskapsmigrene) pga reaksjon fra hormonene:-(

Hei, dere :) Jeg er 16+4 nå. Den siste måneden har hodepinen kommet. Jeg kan våkne midt på natten med vondt i hodet og våkner etter 8 timers søvn med intens hodepine. Mer søvn hjelper ikke, drikker mye vann etc. Vil ikke proppene i meg for mye paracet heller, pluss at det hjelper ikke stort uansett. Vet noen årsaken til dette, og fått hodepinen bort. Er hver eneste dag :anyone

Jeg var også plaget med dette mellom uke 12 og 15 sånn ca. Det som hjalp meg var å sette meg ut i kald, frisk luft og bare puste godt en stund. Da slapp de verste smertene taket, og resten forsvant ved å lukke øynene og slappe godt av. Håper det gir seg for din del også, hodepine er ikke noe særlig... :(

Godt å vite at det er flere, altså innenfor normalen. Skal kontakte helsestasjonen og høre litt over nyttår tenkte jeg. Min mor hadde svangerskapsforgiftning med både meg og broren min, så må være obs. Men jeg trodde de ventet til uke 20 før det ble konstantert at man har det?

Jeg hadde også masse intens hodepine mellom uke 10-15. Det kom seg da jeg ble sykmeldt, men aner ikke om det var tilfeldig. Da jeg var veldig sliten. Noen er plaget med hodepine en periode av eller gjennom hele graviditeten, men jeg ville tatt en tur innom lege for å utelukke evnt. andre ting som f.eks. svangerskapsforgiftning eller problem med blodtrykket. Håper du blir bedre snart :) Det er slitsomt med hodepine over lengre perioder

Sliter med d samme. Har vert hos legen flere ganger. Funnet ut at det beste for meg er avspenningsmasasje i nakke, skuldre og hodet. Går til homeopraktikker som har spesialisert seg i avspennings masasje. Går 1 gang i uka, og behandlimgen varer nesten hele uka. Denne uka hadde jeg vondt i hodet 1 natt kun. I mot 5 av 7 som jeg hadde før jeg begynnte. Anbefales absolutt.

Back
Topp