Insulin :) :(

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Da fikk man beskjeden man har hatt skikkelige delte meninger om. Jeg har klart meg i rundt 2 Mnd med å bare spise strengt å det har vært til tider skikkelig trist å ikke kunne ta seg en liten godteribit eller noe. Det har også fått meg til å føle meg bra med at jeg har klart dette selv, men til tider grene mye over det. Nå var det over å blodsukkeret har steget såpass mye selv om jeg har spist Sundt. Så i dag begynner jeg på insulin. Dette syntes jeg er skikkelig skummelt. Dette blei vel bare noe vas, men måtte bare få ut tankene her jeg sitter på sykehuset:)

uff, dumt når det blir sånn :/ får håpe at det hjelper da :)

Huff, men noen ganger er det bare sånn. Ikke føl det som noe nederlag og heller tenk at du gjorde så godt du kunne, men denne gangen gikk det bare ikke din veg likevel.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er jo litt positivt at jeg kan spise frukt nå hvertfall :) kan jo bli ei koselig påske også med kanskje litt snop :)

Syns du er flink å ser positivt nå! Det er ikke mye du kan gjøre selv, når du faktisk har vært Flink og spist sunt og likevel så er det ikke bra nok! Da er nok insulin en fin løsning :)

-- tasting fra mobil --

Tipper samboeren blir kjempe glad :) har ikke vært på mcdonslds på nesten 6 Mnd hehe. Jeg får vise han kviteringen på medisinene mens han spiser burgere i kveld hehe

Da fikk man beskjeden man har hatt skikkelige delte meninger om. Jeg har klart meg i rundt 2 Mnd med å bare spise strengt å det har vært til tider skikkelig trist å ikke kunne ta seg en liten godteribit eller noe. Det har også fått meg til å føle meg bra med at jeg har klart dette selv, men til tider grene mye over det. Nå var det over å blodsukkeret har steget såpass mye selv om jeg har spist Sundt. Så i dag begynner jeg på insulin. Dette syntes jeg er skikkelig skummelt. Dette blei vel bare noe vas, men måtte bare få ut tankene her jeg sitter på sykehuset:)

Tenker på deg! Har sendt deg pm :)

Huff, kjedelig. Men godt å ha den under kontroll da. Og bra at du er så positiv. Kos deg, men med måte;)
Hvordan går det å ta insulinen?

Huff, kjedelig. Men godt å ha den under kontroll da. Og bra at du er så positiv. Kos deg, men med måte;)
Hvordan går det å ta insulinen?
Det går egentlig veldig greit :) gruet meg veldig til å stikke, men merker det ikke engang. Nå går jeg bare å er litt redd for å få lavtblodsukker, så skal skaffe meg druesukker å ha i vesken bare sånn just in case:)

Back
Topp