Inspirert

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Tar du deg nær av om noen sier du har stor mage?Spør om det er 1 eller 2?

Jeg synes det er koselig jeg,elsket da folk la merke til magen min[:)]

Håper ikke folk gjør det...! Senest i november løp jeg bort til en gravid i familien og sa " åååh så fin stor mage du har fått...! nydelig!"

Men jeg hadde blitt sur om folk hadde sagt at jeg har stor mage nå[8D][8D] haha[:D]

Det har bare vært koselig at folk har sagt det! [:)]

Syntes det bare er koselig når jeg er gravid, men hadde blitt meget fornærmet om de hadde sagt det og jeg ikke hadde vært gravid i det hele tatt[:D][:D]

Hadde blitt sur om noen sa det nå[:-], men bare koselig når magen ER stor og FIN! nå ser den bare feit ut :-)

Jeg har mage som en høygravid nå, men er bare 4 mnd på. Flere som har sagt: Hvor mange er det inni der a? Var akkurat det samme i forrige svangerskap. Tar meg litt nær av det egentlig. Det er jo ikke babyen. Bare oppblåste tarmer.. når jeg var høygravid derimot var jeg kjempestolt av min enorme mage:)

Tja, noen har en frekk måte å si det på[:'(] Fikk høre: "Blir du større nå så sprekker du", "Tjukka", "Herregud så stor du er, det MÅ være tvillinger, eller skjønner ikke jeg hvor stor du har tenkt å bli"[8|]

Virker som om folk kan si hva de vil til gravide, uten å tenke på om det kan såre[:'(]

ORIGINAL: Rebecca85

Tja, noen har en frekk måte å si det på[:'(] Fikk høre: "Blir du større nå så sprekker du", "Tjukka", "Herregud så stor du er, det MÅ være tvillinger, eller skjønner ikke jeg hvor stor du har tenkt å bli"[8|]

Virker som om folk kan si hva de vil til gravide, uten å tenke på om det kan såre[:'(]

omg,da hadde de hatt med høyre knyttneven min å gjør[:-]

Jeg syntes bare det var kjempekoselig jeg!:) Ikke alltid like moro når villt fremmede kom å tok på magen, men..  Er litt forsiktig med å si det til andre, siden jeg har sett at det er så mange som misliker det.,.[8|]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

kom litt ann på hvordan de sa det  "HERREGUD !! har du såå stor mage allerede??" også 5 min etter kom det noen andre som sa "nææ så liten å søt mage da" ...

hehe... syns noen er frekke i forhold til hvordan de snakker til gravide jeg ..

om du sikter til meg så var det ikke frekkt ment[;)]

Ja det gjorde jeg, aldri gøy å høre at man er "stor" - gravid eller ikke..

Back
Topp