Inspirert

Se serier sammen, brettspill, fiske om sommern. ellers skulle jeg likt og hadd flere turer ute sammen med han, sånn i naturen. Blir fort lei av å sitte hjemme.

Vi prater dritt om folk også :p Koser oss skikkelig og ler av interne vitser om felles bekjente :p Det gjør sikker alle da, men jeg elsker det :p Vi tenker veldig ofte det samme når vi ser eller hører noe, og sender hverandre bekreftende blikk :p

Vi prater dritt om folk også :p Koser oss skikkelig og ler av interne vitser om felles bekjente :p Det gjør sikker alle da, men jeg elsker det :p Vi tenker veldig ofte det samme når vi ser eller hører noe, og sender hverandre bekreftende blikk :p

Haha, det gjør vi også :P spesielt hvis det er noen som har noe som vi har lyst på eller som vi misunner, da er det ekstra kjekt å vitse om hvor teit de er! :p

Haha, ja ;) Ellers har vi et vennepar vi bare kaller The Gobbles. Gobble-gobble, kalkunhaker :D

Haha, så slem dere er :p

Ja :) Fy skam! ;) Trøster meg med at noen et sted nok prater om oss også ;)

synes forresten det er veldig koselig å planlegge ting ilag med min kjære :) alt frå turar til oppussing;)

synes forresten det er veldig koselig å planlegge ting ilag med min kjære :) alt frå turar til oppussing;)
Vi også elsker å planlegge. Ikke alltid vi får utført når vi tenkte det men. :p

Vi bruker ofte å dagdrømme og planlegge til sammen :) det er koselig, for da vet jeg at han har lyst å være sammen med meg resten av livet :)

Ja, det er deilig :) Godt å se at vi er enige i noen ting de dagene vi bare småkrangler og gneldrer på hverandre ;)

Litt krangling og kneldring må til :p

Ja, det er nesten så alt er litt friskare og lettare etter tordenværet ;) trykket letter :)

Vi kjørte forresten på biltur og fant oss ei øde strand ein gong :):)

Ja, det er nesten så alt er litt friskare og lettare etter tordenværet ;) trykket letter :)

Vi kjørte forresten på biltur og fant oss ei øde strand ein gong :):)

Hva gjorde dere der. :P

Vi har en strand vi liker å kjøre til :p Veldig fint der!

Tok bilde sist vi var der, men været var jo ikke på sitt beste ;)
ImageUploadedByBV Forum1362736076.580730.jpg
Ferkingstad, heter det der. Ikke langt ifra der Lillerypa bodde ;)

Vi bruker å spille buzz på hytta, men sambo er så dårlig taper på det spillet at han surmuler alltid. Jeg er nemlig veldig god, iallefall på film og underholdning.

Noen andre dårlige tapere?

Ja, jeg er! Og dårlig vinner :p men har lært å holde det inni meg, for ellers gidder ikke sambo å spille med meg :p

Ha ha ha. Vi er dårlige vinnete beggw to vi. Og så er vi litt dårluge tapere på enkelte spill. :p

Back
Topp