Chinchilla Forumet er livet 13 Okt 2010 #23 Steike ta......det er det sykeste.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!! Men nr 4 tente meg rått. Han så ut som jeg kunne drukket meg sanseløs med først for å så la ham ta for seg.......................
Steike ta......det er det sykeste.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!! Men nr 4 tente meg rått. Han så ut som jeg kunne drukket meg sanseløs med først for å så la ham ta for seg.......................
M Martha2 Gift med forumet 13 Okt 2010 #24 ORIGINAL: Chinchilla Steike ta......det er det sykeste.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!! Men nr 4 tente meg rått. Han så ut som jeg kunne drukket meg sanseløs med først for å så la ham ta for seg....................... mmm det hørtes riktig så romantisk ut
ORIGINAL: Chinchilla Steike ta......det er det sykeste.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!! Men nr 4 tente meg rått. Han så ut som jeg kunne drukket meg sanseløs med først for å så la ham ta for seg....................... mmm det hørtes riktig så romantisk ut