inspirert

OH MY GOD!!
Aldri hatt vanskeligere med å velge, ikke fordi de er sååå lekre, men fordi jeg tror heller jeg ville avstått fra sex resten av livet.

har allerede feia over to av de..

finnes ikke noe mer sexy enn feite menn i bryter trøe og dont get me started on tyrollere[X(]

ORIGINAL: Maanda

OH MY GOD!!
Aldri hatt vanskeligere med å velge, ikke fordi de er sååå lekre, men fordi jeg tror heller jeg ville avstått fra sex resten av livet.

Hahaha , SIGN!

OH MY GOD!!

hehehehe[:D]

Jeg sier 4 eller 5....de kan man vertfall kanskje gjøre noe med..de andre var jo bare...ja......herregud for en jææævlig avstemming..hahahhaha

haha nr 5 har gjemt sokker i buksa tror jeg...

hadde i allefall kommet til himmelen om en av dem hadde rulla seg over deg haha...

hadde nok blitt nonne da gitt.

Måtte ha blitt nr 1, for jeg tror ikke de andre har anledning til å i det hele tatt FINNE snoppen sin og hvordan skal det da gå? [8|][:-]

Men guuurimalla, hvor finner du disse kjekkasene? [X(]

Her snakker vi pest vs kolera altså

ORIGINAL: MalinDalin

Her snakker vi pest vs kolera altså

pluss malaria og deguefeber....

hehehe... trur jeg måtte valgt nr 1,selv om jeg egentlig trur jeg har feil kjønn[8D][X(]

OH MY GOD!!
signerer[8D]

hahaha- vanskelig å velge.. Men tror det hadde blitt nr 1, med forspill i dusjen og en bossekk over hode[:D]

ORIGINAL: Tweak

Måtte ha blitt nr 1, for jeg tror ikke de andre har anledning til å i det hele tatt FINNE snoppen sin og hvordan skal det da gå? [8|][:-]

Men guuurimalla, hvor finner du disse kjekkasene? [X(]

tja, google og dødtid når M sover, haha[8D]

ehmmm.. jeg tror jeg hadde valgt nr 3 slik at jeg ikke så trynet på han pga den deilige kula han har foran..

eller 5?? hmm.. synes utstyret ser bra ut der...

ORIGINAL: Habib Galbiii

eller 5?? hmm.. synes utstyret ser bra ut der...

hvis det ikke bare er sokker da[8D]

Back
Topp