*inspirert* Vinterpose?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Hva slags vinterpose skal dere ha til februarbabyene deres?

Hvis vi får én baby blir det voksiposen som den arver fra storesøster, men blir det 2 må vi nok tenke litt nytt. Da lurer jeg på om det blir easygrow :)

Vi har en lammeskinnspose som jeg hadde da jeg var liten. Den kommende storebroren brukte den også. Så kommer til å bruke den. Storebror har også en voksi urban som han har brukt etter at lammeskinnsposen ble for liten. Har ingenting å utsette på noen av posene, men mest fornøyd med lammeskinnsposen fordi den er så god og myk.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Blir den jeg har fra før, EasyKid (samme som easygrow, de byttet navn etter at jeg kjøpte).
Tenker å kjøpe skinn som skal være oppi posen, mener jeg så man fikk kjøpt det nå.

Jeg har en oransje (:S) Odenwalder, en gammel voksi classic og en Dunpose som er bitteliten. Har lyst å enten sy nytt trekk til odenvalderen eller selge den og kjøpe svart (ja så forfengelig er jeg ;)) Voksiposen skal jeg sy nytt trekk til uansett og den lille dunposen skal sys hull til bilstolselene i, så den kan brukes til mer enn bare å ha i vogna :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Vi har en voksi urban fra før. Får se hva vi gjør ;-)

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Lammeskinnspose. Brukte den jeg og søsteren hadde til eldstemann, regner med den fremdeles er brukanes :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg har en dunpose, litt usikker på hvilket merke - fikk den i gave så har ikke kjøpt den selv :p
Men den holder bebisen varm :D

Har en easygrow som han på 2år bruker, vet ikke om han sover i bhg i vinter, men må nesten regne med det. Også har jeg en litt mindre brun fleece pose, sånn eisbarchen eller hva det heter.. Ønsker meg ny easygrow dunpose :) Den er veldig god :)

Vet ikke helt enda, men tror det blir voksi urban (er det ikke det den heter...?).

Har 2 lammeskinnsposer, en fra da jeg var baby - og en som jeg kjøpte til frøkna da hu ble født. Begge blir nok brukt denne gang også, de ser nye ut! ;)

Back
Topp