Tine83
Flørter med forumet
Nydelige!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantes denne i to andre varianter også?
Nydelige!!!![]()
![]()
Og den var så fin på
Tips hvis du skal ha sånn, de er små i størrelsen! Jeg kjøpte str 68, bruker 62 i de fleste klær. Og den var bare akkurat passelig!
Såå søt
Ja hihi Henger klær i klesskapet hennes nåSåå søt![]()
Hvor er den fraSåå søt![]()
Gubben er også oppgitt herHoho, dette var jo virkelig tråden for meg!!Har totalt ugledilla, stakkars gubben blir nesten frustrert til tider
Uglelampe og lysestaker fra Kremmerhuset, pynteugle fra Jysk, haugevis med småfigurer jeg har fått i gave og tegning til ugletatovering er noe av det jeg har herSkulle gjerne tatt bilde, men det får bli en annen dag da ryggen har klikka i dag, så jeg er lenka til sofaen
![]()
Sign det med frustrert gubbe ;pHoho, dette var jo virkelig tråden for meg!!Har totalt ugledilla, stakkars gubben blir nesten frustrert til tider
Uglelampe og lysestaker fra Kremmerhuset, pynteugle fra Jysk, haugevis med småfigurer jeg har fått i gave og tegning til ugletatovering er noe av det jeg har herSkulle gjerne tatt bilde, men det får bli en annen dag da ryggen har klikka i dag, så jeg er lenka til sofaen
![]()
Hihi, ikke greit å bli overøst med ugler over altSign det med frustrert gubbe ;p