Inspirert: truser!

Jeg bruker de store gode mammatrusene. Har bare brukt string en gang i mitt liv, og det var på fest. Det første jeg gjorde da jeg kom på festen var å gå på do å kaste trusa i søppla. Den var så ubehagelig, så jeg gikk heller uten. Heldigvis var ikke kjolen så kort. Hehe! Bruker hipster når jeg ikke er gravid, men de klemmer nede på magen. Vondt!

Bruker stortsett hipster eller boxer (bjørn borg, pierre robert osv) kan ikke fordra string lengre :p
Bruker string om jeg har på meg en stram dressbukse o.l

Her går jeg kun med blonde string fra Cubus så gruer meg til etter fødselen når en må ha noe som passer å ha bind i.

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Går i vanlige hipster nå,men skal kjøpe inn giga mammatruser og bukser til ukene etter fødsel:-) gruer meg mer til tida etterpå enn selve fødselen Nesten

Bruker kun blondehipstere.. Skal gå til innkjøp av boksere og store svarte bomullstruser som kan kastes etterpå til å ha i bagen:p

stort sett pierre robert bomulls boxer. synes de fargerife er ganske fine, og de sklir ikke inn i rumpa og strammer over magen som mye annet av samme slag.

kommer til å bruke de tiden etter fødsel og. Har bare hatt behov for nattbind/vanlig bind med etter de to andre.

string til klær hvor det er penest.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp