Inspirert! Stor seng

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Dere spm har eldre søsken! Når begynte de med "stor seng"? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Storebror fikk stor seng i midten av juni, da hadde han.fylt to i slutten av april.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Eldste var akkurat blitt to når han bytta til stor seng. Da hadde han klatret utav sprinkelsenga en stund, så vi fant ut det var lurest å flytte han.
Storesøster var 2 1/2 - 3 år tror jeg, men hun klatret aldri utav.

Regner med snuppa blir liggende til det enten blir trangt eller klarer å klatre utav selv;)

Storebror fikk stor seng da han var 1 år og 8 mnd.
Han var veldig klar for det og gikk aldri ut av sengen sin.
Han begynte faktisk først nå etter at vi flytta å gå ut av senga, og det var etter at vi forklarte ham at han fikk lov ommorgenen når han våkna å komme inn til oss.
Esther sitt rom er mellom hans og vårt rom, og jeg var redd han skulle rope og vekke søsteren.

Hun fikk vel det når hun var litt over 2 år. Vi brukte vel over 1 år på å få henne til å sovne selv der, så det var alt for tidlig for hennes del.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Begge mine største fikk stor seng da de begynte å klatre ut...:)
Mener eldste var 2 år og mellomste var 1 år og 10 måneder..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Var nesten to år, men hun nektet å ligge i den, så da ble det sprinkelseng en stund til. kjøpte en gammel skuvseng istedenfor etterkvart og den har hun enda.

Var nesten to år, men hun nektet å ligge i den, så da ble det sprinkelseng en stund til. kjøpte en gammel skuvseng istedenfor etterkvart og den har hun enda.
Hun er forresten 3,5 og klatrer enda ikke ut av sprinkelsemg :p

Storebror fikk stor seng da han var 1 år og 8 mnd.
Han var veldig klar for det og gikk aldri ut av sengen sin.
Han begynte faktisk først nå etter at vi flytta å gå ut av senga, og det var etter at vi forklarte ham at han fikk lov ommorgenen når han våkna å komme inn til oss.
Esther sitt rom er mellom hans og vårt rom, og jeg var redd han skulle rope og vekke søsteren.
Hihi, storebror her skjønte heller ikke at han kunne gå ut selv før vi fortalte det ett år etter at han fikk stor seng. Vi bar også redde for at han ville vekke frøkna av at han ropte om morgenen. Så fra han var rett lver tre år har han gått ut selv da han har våkna.

Han har bare kommet opp på kvelden to ganger. Han liker å legge seg heldigvis ;)

Hihi, storebror her skjønte heller ikke at han kunne gå ut selv før vi fortalte det ett år etter at han fikk stor seng. Vi bar også redde for at han ville vekke frøkna av at han ropte om morgenen. Så fra han var rett lver tre år har han gått ut selv da han har våkna.

Han har bare kommet opp på kvelden to ganger. Han liker å legge seg heldigvis ;)

Samme med Erlend.
Han koser seg sånn når vi legger oss i senga sammen med ham og leser bokfør han skal sove :)

Back
Topp