Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Dere som sparer til barna, hva sparer dere til og hvor mye skal dere spare? Er dere like flinke til å spare til dere selv? Her sparer vi først og fremst til deres egenandel når de skal kjøpe sin første bolig. Jeg kommer ikke til å stille som kausjonist for noen av barna mine. Jeg tenker også at barna skal få lappen i 18års gave. Når det er sagt så ønsker jeg ikke å skjemme de bort. Det hele er egentlig helt avhengig av at de lærer å ta ansvar og jobber for det de ønsker selv. Jeg begynte å jobbe da jeg var 16 år. Da var det slutt på lommepenger, månedskort finansiert av foreldrene mine og betalt telefon. Betalte for lappen selv, bilen selv og har ordnet med å kjøpe bolig selv. Jeg setter STOR pris på at foreldrene mine oppdro meg til å bli økonomisk selvstendig tidlig. (Er 25 år)
Jeg er flink til å spare til meg selv også. Hvis mine barn ikke viser at de skjønner verdien av penger, og jobber når de er gamle nok så kommer jeg nok ikke til å finansiere en livsstil av latsskap. Hvordan er det med dere?
Jeg er flink til å spare til meg selv også. Hvis mine barn ikke viser at de skjønner verdien av penger, og jobber når de er gamle nok så kommer jeg nok ikke til å finansiere en livsstil av latsskap. Hvordan er det med dere?