*inspirert* Sover febbisen på eget rom?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Her har han gjort det i et år nå.

Nei. Det er gjesterom fram til 30. September. Da skal vi få opp tapet og begynne å innrede med litt hyller så skal hun flytte inn. Ser vel for meg at sambo mener vi kan flytte henne inn på et nakent rom men synes ikke det er så hyggelig. Tenker å kjøpe inn noe interiør snart og bruke max ei uke på å få opp hyller (les få sambo til å ha de opp).

• Liker
Reactions: BMC
Har sovet på eget rom i ett år nå :) fikk endelig malt og innredet soverommet i sommer da :) tidligere hadde hun bare seng, klesskap og noen småleker der, så det var godt å få inn litt flere ting :)

• Liker
Sover sammen på eget rom. ;)

• Liker
Japp, gjort det sia me kom heim frå Bulgaria i fjor august :)

• Liker
Eget rom, men har gjesteseng der.. Jeg sover der nok litt for ofte spess hvis jeg Urolig/ han er syk..;)

• Liker
Eget rom, men har gjesteseng der.. Jeg sover der nok litt for ofte spess hvis jeg Urolig/ han er syk..;)
Vi har også en seng inne på rommet hans som blir brukt ved sykdom. Før la jeg meg ofte der, men nå er han blitt mer var på lyder så han våkner om jeg kommer inn for å legge meg så blir ikke så ofte nu.

Har ligget på eget rom siden februar, var veldig deilig å få igjen soverommet vårt, og vi sover alle bedre nå :) har akkurat fikset opp rommet med ny innredning, skal bare henge opp et par bilder så er det klart! Veldig fint og koselig rom, hun er mye der inne og koser seg :)

• Liker
Ja :-) Eller i hvert fall ikke på vårt rom. Deler rom med storebror.

• Liker
Fikk egent rom i sommer, vegg i vegg med vårt. Hender at han sover i vår seng eller at jeg legger meg inn i hans...

• Liker
Han flyttet ut av vårt rom og på sitt eget da han var 2 måneder. Nå har han delt rom med storebroren siden vi flyttet i Oktober i fjor.

• Liker
Det har han gjort siden han var 10/11mnd husker ikke eksakt, men mener han ble flyttet i forbindelde med at jeg startet på jobb igjen og ikke ville vekke han kl.04 om morgenen (veldig varsøvd av seg).

• Liker
Sitte på golvet med jentene.

Nei, ikke enda.. Rommet hans er mer eller mindre klart, men brukes som gjesterom inntil videre. Når hybelen i kjelleren er klar og søstra mi flytter, så skal siste finish gjøres på rommet og han skal flytte inn på eget rom.

• Liker
Back
Topp