Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker det som at det var ett skikkelig mas å først få noe. Og etter 2 døgn ble det nærmest dyttet på meg.Ble du nektet smertelindring? Fikk du smertelindring mot ditt ønske?
Slik var det her også. Jeg skjønte ikke før lenge etter fødselen at de satte epidural for å forberede seg til ks.Jeg fikk valget mellom epidural eller ks, følte ikke det var så mye valg. Men i ettertid forstår jeg avgjørelsen demmes, da jeg ikke kunne gjennomført en vaginal fødsel i den tilstanden jeg var.
Slik var det her også. Jeg skjønte ikke før lenge etter fødselen at de satte epidural for å forberede seg til ks.
Ja, slik var det her også. Men jeg skulle nok ha takket ja til ks noen timer tidligereSå selv om vi ikke skjønte det der og da, så har vi hvertfall skjønt det etterpå
jeg rakk akkurat å få ut frøkna, 10 min før det hadde blitt ks. Jammen ikke bare bare å føde på tidspress gittmen de valgte å legge meg i narkose for å lappe meg sammen da, så om jeg i utgangspunktet hadde kommet bedre ut av det med et ks kan jo diskuteres.
Ja, slik var det her også. Men jeg skulle nok ha takket ja til ks noen timer tidligereVar ingen som takket meg for å prøve å være urkvinne
![]()
HeheHaha nei du det var det ikke her heller, den eneste som kan "takke" meg må være gynekologene og teamet som måtte opererer ennå en pasient den kvelden![]()
HeheJa, ingen ble arbeidsløse etter meg heller
![]()