Chinchilla
Forumet er livet
Vil Lavkarbo/ketolyse også garantert fungere på en normalvektig som kun skal ned 5-10 kg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: dikkedikk
Jeg er veld normalvektig. Er 170 cm og veide 71,5 da jeg begynte.
Har gått ned til 68 nå, 18 dager etter, og skal ned til 60, så det funker!
ORIGINAL: dikkedikk
Jeg er veld normalvektig. Er 170 cm og veide 71,5 da jeg begynte.
Har gått ned til 68 nå, 18 dager etter, og skal ned til 60, så det funker!
ORIGINAL: Pildegunnen
Vekt tap holde seg vel berre om ein endre livsstil? Med mindre ein er veldi forsiktig i ettertid?
ORIGINAL: Pannekaka
Jeg var 68 sist og gikk ned til 64 på under 2 uker, men så sprakk jeg og nå ligger jeg på 66-67 så ble kvitt en kilo [8D]
Man bør ta av 10 kg mere enn målet for du legger på deg når du ender kuren. Lavkarbo er en livstil og ketolyse er en (streng) kur.
ORIGINAL: valentinesbaby
funker gjør det, men man må vel være villig til å beholde en god del av den nye livsstilen sin?? ellers vil jo karboene lagre seg som fett igjen?? eller??
ORIGINAL: Chinchilla
ORIGINAL: Pannekaka
Jeg var 68 sist og gikk ned til 64 på under 2 uker, men så sprakk jeg og nå ligger jeg på 66-67 så ble kvitt en kilo [8D]
Man bør ta av 10 kg mere enn målet for du legger på deg når du ender kuren. Lavkarbo er en livstil og ketolyse er en (streng) kur.
Ok- det jeg var redd for- litt overdrevent for meg å gå ned til 43 kg synes jeg.......