*INSPIRERT* Normalvektig...

Chinchilla

Forumet er livet
Vil Lavkarbo/ketolyse også garantert fungere på en normalvektig som kun skal ned 5-10 kg?

Ok- 54 stk som har lest, men ingen har peiling????????????????????????

Aner ikke.....[8D]

Jeg er veld normalvektig. Er 170 cm og veide 71,5 da jeg begynte.
Har gått ned til 68 nå, 18 dager etter, og skal ned til 60, så det funker!

ORIGINAL: dikkedikk

TJOHO!!! TAKK!!!!

funker gjør det, men man må vel være villig til å beholde en god del av den nye livsstilen sin?? ellers vil jo karboene lagre seg som fett igjen?? eller??

ORIGINAL: dikkedikk

Eg var litt over normalvektig.. gjekk bare ned 3 kg første 2 ukene også var det FULL stopp.. sjølv og eg gjekk på de fleire måneder.. har gitt opp de greiene der.. de stopper opp.

Jeg er 158 og veier ca. 59 kg- når jeg har mensen kan jeg gå opp i 61...... sliter SKIKKELIG med de siste kiloene- vil ned til 53 som er trivselsvekten min....... spørs om ikke lavkarbo er den eneste utveien.

Akkurat nå trener jeg ikke- er inne i en lat periode, men i fjor trente jeg nesten hver dag i flere mndr og gikk seriøst ikke ned 1 gram- skjønner at muskler veier mer enn fett, men mistet ikke cm heller såååååeh...... grådig motiverende.........[8|]

Men, men- jeg spiser sunt og regelmessig, men noe må jeg jo gjøre galt siden vekten nekter å gå under de 59....................

Jeg var 68 sist og gikk ned til 64 på under 2 uker, men så sprakk jeg og nå ligger jeg på 66-67 så ble kvitt en kilo [8D]
Man bør ta av 10 kg mere enn målet for du legger på deg når du ender kuren. Lavkarbo er en livstil og ketolyse er en (streng) kur.

det funker så lenge du går på lavkarbo, men du flyr opp igjen hvis du begynner å spise helt vanlig igjen .

Vekt tap holde seg vel berre om ein endre livsstil? Med mindre ein er veldi forsiktig i ettertid? 

Det funker sikkert i starten, når vannet forsvinner..[:)]

men jeg spurte om dette på lavkarboforum for leeenge siden..da fikk jeg beskjed om at lavkarbo er vektregulerende, så du vil nok ikke gå ned så mye nei, og undervektige går opp i vekt.

ja, men vil si det er tåpelig. Hvorfor? jo fordi det er en streng diett, og de fleste går ned en DEL kg!
men går jo ann å variere det[;)]

ORIGINAL: Pildegunnen

Vekt tap holde seg vel berre om ein endre livsstil? Med mindre ein er veldi forsiktig i ettertid? 

Derfor man bør ta av ca. 10 kg mere enn målet. Så gå over til lavkarbo og holde seg der så ja, man må jo endre livstil for å holde på vekten. Ketolyse er en bra kickstart [:)]

ORIGINAL: Pannekaka

Jeg var 68 sist og gikk ned til 64 på under 2 uker, men så sprakk jeg og nå ligger jeg på 66-67 så ble kvitt en kilo [8D]
Man bør ta av 10 kg mere enn målet for du legger på deg når du ender kuren. Lavkarbo er en livstil og ketolyse er en (streng) kur.

Ok- det jeg var redd for- litt overdrevent for meg å gå ned til 43 kg synes jeg.......

Tror du får enda flere svar hvis du spør på slankeforumet.

I utgangspunktet trodde jeg at ketolyse er anbefalt hvis man skal ned mer enn 10 kg.

ORIGINAL: valentinesbaby

funker gjør det, men man må vel være villig til å beholde en god del av den nye livsstilen sin?? ellers vil jo karboene lagre seg som fett igjen?? eller??

Det er anbefalt ja. Men det å leve på generell lavkarbo er faktisk ikke så ille n¨r det kommer til stykke.
Jeg er overrasket hvor lite lyst jeg har på poteter, pasta og ris. Det er vel så godt med brokkoli eller blomkål som tilbehør.

Ketolysen er jo kuren, og streng i seg selv. Men fullt levbart. Lavkarbo er enda mer levbart.
Jeg bruker mye å gå inn på lenabeatrice sine sider. Hun kan alt om dette og er veldig oppmuntrende.
Jeg føler ikke jeg lever på en kur lengre, det bare er sånn[:)]

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Pannekaka

Ok- det jeg var redd for- litt overdrevent for meg å gå ned til 43 kg synes jeg.......

Enig. Jeg må ned til 45 [:-]Du vil uannsett legge på deg etter du slutter med kuren så du får heller trene bort de siste kiloene [:)]

Back
Topp