*Inspirert* NAVN!

Vibeke83

Gift med forumet
Har dere tenkt på eller bestemt gutte og jentenavn?[:)]
Vi har guttenavnet klart fra forrige gang, men jentenavnet er vanskeligere. Kommer nok til å vente til overstått ultralyd med å diskutere det videre også, det gjenstår bare å se om vi får vite kjønnet![;)]

Næh, har mange fine jentenavn og et par guttenavn, men det er fra forrige svangerskap. Orker ikke å tenke så mye på det før ord. UL. Men hadde jeg hatt klart navn hadde jeg ikke skrevet de her på forumet for h*n kommer ut[8D][;)]

Jeg har tenkt masse på navn, og har funnet mange jeg liker [:)] Men jeg har foreløpig fire favoritter og det er Isac, Noah, Stella og Isabelle [:)]

Jeg har en hel HAUG med jente navn og velge i, men sliter no helt vannvittig med guttenavn.
Og har veldig på følesen at det gjemmer seg en gutt inni der [:)]

Både gutte og jente navn er bestemt [:)] Hadde det rimelig enkelt [:)]

ORIGINAL: Pizzi

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvilke navn[:)] Hvis du vil fortelle? :)

ORIGINAL: Hummingbird

ORIGINAL: Pizzi

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvilke navn[:)] Hvis du vil fortelle? :)

Er det jente så blir det Jorunn Amalie. Mormoren min heter Jorunn og farmoren hans heter Jorunn så det var enkelt. Amalie syns jeg bare er pent [;)]

Blir det gutt skal han hete Bjørnar, etter bestevennen min som døde for 2 år siden den 9. august. Var ikke spørsmål om noe annet engang. Sambo var helt enig [:)]

Jeg har tenkt litt, men ikke noe som jeg kommer til å fortelle noen om enda.

Navn med mening i er alltid nydelig <3

ORIGINAL: Hummingbird

Navn med mening i er alltid nydelig <3

Enig!

Ja som sett på tråden min er vel både gutte og jente navn bestemt. heller mot å bli alva om det er jente. tristan om det er gutt :-D

ORIGINAL: sjanetta

Ja som sett på tråden min er vel både gutte og jente navn bestemt. heller mot å bli alva om det er jente. tristan om det er gutt :-D

Alva er nydelig![:)]

Har ikke bestemt noe, men liker :

Jonas
Mathias
Isak
Aksel

Eline
Wilma
Nikoline
Sofie

[:D]

Ikke no som er bestemt, men har noen på hver.. håper vi får vite hva d blir på ultralyden.... men ikke lett med navn.. Så mange fiiiine!

Her har vi noen jentenavn fra sist svangerskap som vi kan bruke, men det vil ikke bli lett å bestemme seg enten det blir gutt eller jente. Sist gang hadde vi bare ett guttenavn, som vi nå har brukt og jeg og mannen kunne ikke bli enige om jentenenavnene. Jeg likte noen som hans syns var helt greie og omvendt [8D] venter nok til ordinær ul, får vi vite kjønnet trenger vi bare å fokusere på en type navn, hvis ikke, får vi legge hodene i bløt [;)]

har ikke tenkt så mye på det ennå, men har lyst å ha navnet klart før babyen kommer, slik vi hadde med storesøster![:)]
Jeg liker litt spesielle navn, og ikke de som er "poppis" og som man hører om hver dag...

Blir det jente skal vi oppkalle henne etter en person som betyr mye for meg og min mann. Faktisk jordmoren vi hadde sist, og som også skal ta vare på oss denne gangen [:)]
Blir det gutt så har jeg veldig lyst på Sigve [:D]

ORIGINAL: Skrullemor

Blir det jente skal vi oppkalle henne etter en person som betyr mye for meg og min mann. Faktisk jordmoren vi hadde sist, og som også skal ta vare på oss denne gangen [:)]
Blir det gutt så har jeg veldig lyst på Sigve [:D]

Ååååå, så koselig!!! Lyst til å dele med oss hva det navnet er eller? Tenk så rørt hun kommer til å bli om dere får ei jente![:)]

Vi har bestemt navnene. Men kan ikke røpe det her. Kan være jeg kjenner noen her og akkurat nå er jeg hemmelig gravid. hehe. Blir gjennkjent pga navnene var bestemt lenge før jeg ble gravid. hehe

Jeg har hatt navn klart tidlig, men guttenavnene som jeg skulle bruke har andre rundt meg tatt nå siden jeg ikke har fått gutt enda vertfall.. Men denne gangen skal vi vite det så tenker ikke så veldig mye på det før UL

Back
Topp