*Inspirert* når dere prøver

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
BH'er hva gjør dere da?

sendt ifra BV forum <3
 
Da prøver jeg den på? ( Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet jeg heller :p)
 
Okey når jeg prøver bh'er så beveger jeg meg som regel. Da gjerne tar henda opp, så ned i gulvet for å finne ut om den vil være behagelig i bevegelse også. Er vist mange som bare tar den på og ferdig med det.
Derfor jeg lurer :)
Lillesøstra mi hater å handle slike ting med meg for hun føler det som en treningsøkt ;)

sendt ifra BV forum <3
 
Okey når jeg prøver bh'er så beveger jeg meg som regel. Da gjerne tar henda opp, så ned i gulvet for å finne ut om den vil være behagelig i bevegelse også. Er vist mange som bare tar den på og ferdig med det.
Derfor jeg lurer :)
Lillesøstra mi hater å handle slike ting med meg for hun føler det som en treningsøkt ;)

sendt ifra BV forum <3
åh hehe. Ja, jeg beveger meg nok ikke så veldig mye. Men prøver den på og kjenner hovedsaklig på passformen :)
 
Eneste jeg kjenner etter, er at ikke flesket tyter ut på sidene. Det er det verste jeg vet! Og så sjekker jeg at ikke den har en slik form at puppene ser spisse ut. Det syns jeg er grusomt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aha...gjør som Mystiqe! :p Bøyer meg fram for å sjekke at alt sitter på plass!
 
Hmm, ikke så veldig mye bevegelser, tror jeg. Kjenner etter om den sitter bra og snur meg litt frem og tilbake foran speilet for å se at den sitter bra på også.
 
Er ikke så mye bevegelser på meg heller. Men jeg tar ofte på meg trøya eller genseren for å se hvordan den da ser ut. :)
 
Jeg prøver ikke :p
Jeg finner en bh som ser grei ut, så betaler jeg :)
Viste ikke at så mange prøvde jeg, det er kanskje på tide å begynne å vaske de før bruk ;)
 
Må alltid prøve ja, cupen stemmer jo aldri fra merke til merke :p

men jeg bøyer meg også frem får å sjekke at alt er på plass, og så snur jeg meg litt rundt, og så hopper jeg litt :p
Må også ta på genser for ånse hvordan det ser ut med klær på.
 
Må alltid prøve ja, cupen stemmer jo aldri fra merke til merke :p

men jeg bøyer meg også frem får å sjekke at alt er på plass, og så snur jeg meg litt rundt, og så hopper jeg litt :p
Må også ta på genser for ånse hvordan det ser ut med klær på.
Bra jeg ikke er alene om det da :)

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp