Inspirert. Hvor mange er hjemme

Herregud så teit at jeg ikke visste det! Jobben sa "du må gjerne søke om ulønnet perm, men vi gir deg avslag". Har ikke 100% stilling da, hvis det har noe å si?
Har du fast stilling? Da hadde jeg gått å kjeftet på dem og slengt loven i bordet!

• Liker
Reactions: EJ
Ja jeg har fast stilling. Står vel 20-50% i kontrakten min. Ja det skal jeg jammen meg gjøre!
Velferdspermisjoner både lønnet og ulønnet er jo litt opp til arbeidsgiver. Kanskje h*n rett og slett ikke vet at man har krav på det. Kjipt om det skal gå utover flere enn deg også senere. Bra du sier i fra! :)

Er permisjon og søker på jobb leiter etter jobb som gal håper jeg får jobb snart. :p

Da er jeg 22? Jeg begynner på igjen med studiene i januar :-)

Da blir jeg 23?
Jeg begynner å jobbe i januar(tre dager i uka), og da tar pappaen gradert pappaperm, så snuppa skal være hjemme til august ;)

Hjemme.. skal gå hjemme til neste høst..da blir det skole..nå avventer jeg jobbing pga behandling å fag jeg tar opp..

25 - er hjemme til 6.2.15... Sku gjerne tatt ut noen uker ferie men det går ikkje siden eg må ta feriedager når bhg er stengt....

26 da :p jeg er ferdig med pern 2 desember er på jobbjakt for tiden :)

Back
Topp