Inspirert. Hvor mange er hjemme

Kjempe trist at pappaen ikke kan gå hjemme med han. Da får jeg en ødelagt mann og mini en ødelagt pappa :(

Håper han kan gå ned i 80% stilling fra august til desember så de får en far/sønndag i uken! Viktig at de også får aleine tid :)

Kvifor kan han ikkje gå heime? Du har sikker sagt det før, men kan ikkje hugsa det.

Kvifor kan han ikkje gå heime? Du har sikker sagt det før, men kan ikkje hugsa det.

Han har problemer med ryggen. Kroniske smerter.Kan ikke løfte fortungt :( Da skjer det noe i ryggen og den låser seg :(

Han har vært utredet for det og fått beskjed om at de ikke kan opperere.. Bare passe på at det ikke blir verre :(

Så å være hjemme med en baby som ikke kan gå i 14uker betyr ødelagt mann i laaaaang tid :(

Så her i huset er det jeg som må ta alle tunge løft :(

Skjønte ikke tellegreia :p Jeg er hjemme til januar i lønnet perm.

Da er jeg nummer 14;-)
Hjemme ut februar etter å ta ut all ferie.
Kommer til å jobbe 60 % til august, da vi ikke har barnehageplass.

16.

Lønnet permisjon til midten av januar tror jeg (tatt over pappaperm siden han jobber i et annet land). Så skal mannen ha pappaperm på dette landes permisjons regler, frem til hun begynner i bhg i mars.

Jeg har planer om å begynne å jobbe i midten januar/1. februar om alt ordner seg med jobb.

Can' wait. Permisjon har virkelig vært hardt! Gleder meg ekstremt til å komme tilbake i jobb.

17.
Er fortsatt i permisjon. Pappaen har tatt ut 9 uker allerede. Skal ha ferie etter permisjonen er slutt, og tilbake på.jobb 2. Januar

18.

Blir nok hjemme til august, da er planen å begynne på skole. Måtte si opp jobben min nå, skulle egentlig tilbake 6.januar men får ikke bhg plass før i august. De godtok ikke ulønnet perm :/

20. Så vidt på listen :D Begynner å jobbe igjen 19 november :)

18.

Blir nok hjemme til august, da er planen å begynne på skole. Måtte si opp jobben min nå, skulle egentlig tilbake 6.januar men får ikke bhg plass før i august. De godtok ikke ulønnet perm :/

Det har de da ikke lov til å nekte deg? Så lenge du fortsetter permisjonen direkte fra fødselspermisjon, har du krav på ett år ulønnet permisjon :)

Det har de da ikke lov til å nekte deg? Så lenge du fortsetter permisjonen direkte fra fødselspermisjon, har du krav på ett år ulønnet permisjon :)

Hva??? Det var ikke svaret jeg fikk av jobben!! Merkelig. Men hadde nok sagt opp til neste år uansett siden jeg skal begynne på skolen :)

18.

Du har rett på ulønnet permisjon frem til ungen er 3 år!!:o

Du har rett på ulønnet permisjon frem til ungen er 3 år!!:eek:

Herregud så teit at jeg ikke visste det! Jobben sa "du må gjerne søke om ulønnet perm, men vi gir deg avslag". Har ikke 100% stilling da, hvis det har noe å si?

Jeg er hjemme til august. Har permisjon fra skolen til juni, og første forelesning er i slutten av august. =)

Hva??? Det var ikke svaret jeg fikk av jobben!! Merkelig. Men hadde nok sagt opp til neste år uansett siden jeg skal begynne på skolen :)

huff, dårlig av jobben din... Da vet du det til neste gang :)

Herregud så teit at jeg ikke visste det! Jobben sa "du må gjerne søke om ulønnet perm, men vi gir deg avslag". Har ikke 100% stilling da, hvis det har noe å si?
Skal ikke ha noe å si hvor stor stilling du har;) men du må ha fast stilling da:)

Back
Topp