Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha haha ha!!! Streng du har blittDu hadde bare ETT valg, ikke tre!olden er ikke brus da, det er vann med kullsyre
haha
Enig i at det er best med olden til maten, eller vannHa haha ha!!! Streng du har blitt![]()
Alt med kullsyre er brus for min del.
Hvis jeg skulle velge hadde det nok blitt en glass cola. Men til maten er Olden best![]()
For meg har det blitt det pga den er sukkerfri. Men også fordi det er som regel pepsi max eller cola folk serverer uansett hvem vi er hosJeg er ikke noe særlig fan av brus, men om jeg skal ha et glass så blir det mozell,fanta,solo,urge,villa eller 7up.. skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som liker best pepsi og cola varianter..? er det fordi det er koffein i og dere har blitt avhengig? er forsåvidt koffein i urge også.. Bare lurer jeg altså, ikke ute etter å hakke ned på aspartam![]()
okey, de fleste jeg kjenner serverer kaffe eller teFor meg har det blitt det pga den er sukkerfri. Men også fordi det er som regel pepsi max eller cola folk serverer uansett hvem vi er hos![]()
Jeg er avhengig jaJeg er ikke noe særlig fan av brus, men om jeg skal ha et glass så blir det mozell,fanta,solo,urge,villa eller 7up.. skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som liker best pepsi og cola varianter..? er det fordi det er koffein i og dere har blitt avhengig? er forsåvidt koffein i urge også.. Bare lurer jeg altså, ikke ute etter å hakke ned på aspartam![]()
Kun det på en lørdagskveld eller i fest/selskap?okey, de fleste jeg kjenner serverer kaffe eller te![]()
er det mat inkludert så er det diverse brustyper,saft og vannKun det på en lørdagskveld eller i fest/selskap?![]()
uten å være frekk å snoke i livet ditt.. Funket det?Jeg er avhengig jabytta ut vanlig cola med pepsi max for 7-8 år siden fordi jeg skulle slanke meg. Var cocacoliker før den tid.
Vil tro det er individuelle forskjeller. For meg funket det, men vet mange som får et økt søtsug av kunstig søtning og da hjelper det vel lite å kutte ut kaloriene fra brus om man bytter de ut med kalorier fra andre søtsaker.uten å være frekk å snoke i livet ditt.. Funket det?Har hørt i flere andre tilfeller at det hadde mot sin hensikt å bytte ut cola/pepsi med sukker til kunstigsukker..
er nok inviduelt jaVil tro det er individuelle forskjeller. For meg funket det, men vet mange som får et økt søtsug av kunstig søtning og da hjelper det vel lite å kutte ut kaloriene fra brus om man bytter de ut med kalorier fra andre søtsaker.