*inspirert* hvilket brus drikker du?

Cola zero. Før var det bare cola, men etter å ha drukket cola zero noen ganger har jeg begynt å like den. Blir skuffa på restaurant hvis jeg spør etter cola zero og de bare har pepsi max.

Cola zero:) liker ikke Pepsi Max, men kan drikke vanlig Pepsi da.. Liker egentlig kun cola når det gjelder brus, ikke fanta, solo Osv.. Så da blir det zero jeg må drikke:)

Drikker ikke kaffe, te eller noe annet, så drikker litt brus istedenfor.. Og vann da selvfølgelig:D

Cola zero eller Pepsi max, men kun i helgen :)

Den grønne colaen, tåler ikke kunstig søtning.

Du hadde bare ETT valg, ikke tre!:p olden er ikke brus da, det er vann med kullsyre:p haha
Ha haha ha!!! Streng du har blitt :D
Alt med kullsyre er brus for min del.
Hvis jeg skulle velge hadde det nok blitt en glass cola. Men til maten er Olden best :-)

Jeg er ikke noe særlig fan av brus, men om jeg skal ha et glass så blir det mozell,fanta,solo,urge,villa eller 7up.. skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som liker best pepsi og cola varianter..? er det fordi det er koffein i og dere har blitt avhengig? er forsåvidt koffein i urge også.. Bare lurer jeg altså, ikke ute etter å hakke ned på aspartam :p

Jeg er ikke noe særlig fan av brus, men om jeg skal ha et glass så blir det mozell,fanta,solo,urge,villa eller 7up.. skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som liker best pepsi og cola varianter..? er det fordi det er koffein i og dere har blitt avhengig? er forsåvidt koffein i urge også.. Bare lurer jeg altså, ikke ute etter å hakke ned på aspartam :p
For meg har det blitt det pga den er sukkerfri. Men også fordi det er som regel pepsi max eller cola folk serverer uansett hvem vi er hos:p

For meg har det blitt det pga den er sukkerfri. Men også fordi det er som regel pepsi max eller cola folk serverer uansett hvem vi er hos:p
okey, de fleste jeg kjenner serverer kaffe eller te :p

Jeg er avhengig ja :p bytta ut vanlig cola med pepsi max for 7-8 år siden fordi jeg skulle slanke meg. Var cocacoliker før den tid.

Jeg er avhengig ja :p bytta ut vanlig cola med pepsi max for 7-8 år siden fordi jeg skulle slanke meg. Var cocacoliker før den tid.
uten å være frekk å snoke i livet ditt.. Funket det? :) Har hørt i flere andre tilfeller at det hadde mot sin hensikt å bytte ut cola/pepsi med sukker til kunstigsukker..

uten å være frekk å snoke i livet ditt.. Funket det? :) Har hørt i flere andre tilfeller at det hadde mot sin hensikt å bytte ut cola/pepsi med sukker til kunstigsukker..
Vil tro det er individuelle forskjeller. For meg funket det, men vet mange som får et økt søtsug av kunstig søtning og da hjelper det vel lite å kutte ut kaloriene fra brus om man bytter de ut med kalorier fra andre søtsaker.

Vil tro det er individuelle forskjeller. For meg funket det, men vet mange som får et økt søtsug av kunstig søtning og da hjelper det vel lite å kutte ut kaloriene fra brus om man bytter de ut med kalorier fra andre søtsaker.
er nok inviduelt ja :) Bra det funka for deg hvertfall :) selv om brus skal tross alt ikke være med i et vanlig kosthold uansett, så er det bra det funker for noen i et nedtrappingfase eller hva nå folk skal ;)

Drikker sjelden brus. Mineralvann ja, sukkerholdig leskedrikk, nei. =)

Back
Topp