Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å spesifisere at jeg velger sukkerfritt fordi jeg ikke kan ha sukker, ikke fordi det er "sunnere"Vanlig pepsi. Fordi den er best, og at jeg drikker brus så sjelden at det ikke gjør noe med sukkeret i det ene glasset.![]()
Du hadde bare ETT valg, ikke tre!Pepsi Max, Olden eller cola. Bare en glass cola
Oooh Frøet med en litt streng undertone? HahahaDu hadde bare ETT valg, ikke tre!olden er ikke brus da, det er vann med kullsyre
haha
Ja idag er jeg strengefrøetOooh Frøet med en litt streng undertone? Hahahadu eeeer så søt!
![]()
Tror pepsimax er noe en må "lære" seg å like jaDrikker ikke brus. Det hender jeg tar er glass en sjelden gang, da kan det enten være cola, solo eller villa. Ja og julebrus på julaften. Skal jeg først drikke brus skal jeg drikke ordentlig bruser bare snakk om 4-5 glass i året liksom
Pepsi smaker møkk
![]()
Pepsi eller pepsi max du tenker på? Viktig viktig og ikke sammenligne de.Drikker ikke brus. Det hender jeg tar er glass en sjelden gang, da kan det enten være cola, solo eller villa. Ja og julebrus på julaften. Skal jeg først drikke brus skal jeg drikke ordentlig bruser bare snakk om 4-5 glass i året liksom
Pepsi smaker møkk
![]()
Same shit for meg!Pepsi eller pepsi max du tenker på? Viktig viktig og ikke sammenligne de.![]()
![]()