*inspirert* hvilket brus drikker du?

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Hvis du skal velge en brus, hva drikker du? Og hvorfor?

Pepsi max her. Fordi den er sukkerfri og samtidig good smak:D

Pepsi max :) Fordi den smaker godt?!: )

Ingen sånn egentlig.. Er ikke så glad i brus.. Om jeg tar meg ett glass så tar jeg det som er der(sjelden vi har/kjøper brus hjemme)

Vanlig pepsi. Fordi den er best, og at jeg drikker brus så sjelden at det ikke gjør noe med sukkeret i det ene glasset. ;)

Pepsi Max, Olden eller cola. Bare en glass cola

Drikker ikke brus. Det hender jeg tar er glass en sjelden gang, da kan det enten være cola, solo eller villa. Ja og julebrus på julaften. Skal jeg først drikke brus skal jeg drikke ordentlig brus:p er bare snakk om 4-5 glass i året liksom ;) Pepsi smaker møkk o.O

Drikker ikke brus. Det hender jeg tar er glass en sjelden gang, da kan det enten være cola, solo eller villa. Ja og julebrus på julaften. Skal jeg først drikke brus skal jeg drikke ordentlig brus:p er bare snakk om 4-5 glass i året liksom ;) Pepsi smaker møkk o.O
Tror pepsimax er noe en må "lære" seg å like ja:p

Pepsi eller pepsi max du tenker på? Viktig viktig og ikke sammenligne de. ;) :p

Drikker kullsyrevann hater brus :p

Akkurat nå foretrekker jeg cola zero, syns den smaker mindre kunstig enn pepsi max.

Fanta er favoritten :D velger vann før brus. Om jeg skal drikke Pepsi Max må jeg være skikkelig degudrert, noe så grusomt! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Lerum julebrus ;) men drikker veldig litebrus etter eg ble gravid siden da fikk eg sår på tungen og når eg ammet måtte eg holde meg langt unna siden han likte ikke melk med bobler :p hehe

Da jeg ble sammen med typen skulle vi kjøpe brus, hva som helst bare ikke Pepsi Max sa jeg. Nå er det det eneste jeg drikker av brus :o

Back
Topp