Inspirert: hva stemmer du?

griseknoen

Forumet er livet
Det er snart valg. Hva stemmer du og hvorfor? (Er det mulig å holde en sånn debatt uten at det blir krangling tro??? :P )

Jeg stemmer AP, rett og slett fordi jeg ikke tør anna... Tror Norge klarer seg så bra pga dem. Mye jeg ikke er enig i også, og hvis jeg skulle stemt på noen andre hadde det blitt Erna. Men bare hun, ikke Høyre :p

Jeg stemmer ikke ( mest fordi jeg er amerikansk statsborger ) men også fordi jeg ikke vet hvem jeg ville stemt på!:-p

Jeg vet ikke hvem jeg vil stemme på enda. Bare at jeg ikke skal stemme ap. Syns Norge trenger forandringer nå, og teste noe nytt. Hvis jeg ikke vet hva jeg skal stemme til valget, stemmer jeg blankt. Stemmen min skal i alle fall bli brukt :)

jeg stemmer Frp:) mener de har mye fornuftig politik. ap sløser bort skattepengene våre på alle andre land enn oss selv.

Jeg stemmer AP, rett og slett fordi jeg ikke tør anna... Tror Norge klarer seg så bra pga dem. Mye jeg ikke er enig i også, og hvis jeg skulle stemt på noen andre hadde det blitt Erna. Men bare hun, ikke Høyre :p
Enig med deg. Stemmer rødgrønt fordi jeg rett og slett tror det blir verre med blå regjering. Bare se på Sverige. Er spesielt redd for det de tenker å gjøre med arbeidsmiljøloven.

Back
Topp